Kognitivně-behaviorální přístupy v praxi pedagoga

VZD00486
Cílová skupina
Asistent pedagogaŠD/ŠKZŠ 2. stupeňZŠ 1. stupeňZUŠ
Akreditace MŠMT čj.
MSMT-14488/2021-6-468
Zaměření kurzu (kategorie)
InkluzePoruchy
Hodinová dotace kurzu
4
Představíme Vám jednoduché a praktické techniky, které jsou dobře použitelné při pedagogické práci nejen s integrovanými žáky.

Seznamíte se též ve stručnosti s principy kognitivně-behaviorální terapie a upozorníme na jejich podobnost s pedagogickými výchovně-vzdělávacími metodami.

Obsah kurzu v bodech:
  • Terminologické vymezení pojmu integrovaný žák, s akcentem na  ADHD a poruchy chování – klinický obraz, etiologie, diagnostika a terapie – základní informace.
  • Základní principy kognitivně-behaviorálních přístupů. Pojmy – edukace, bludný kruh, operantní podmiňování, odměna, trest, pozitivní zpevňování žádoucího chování. Jejich podobnost s pedagogickými metodami.
  • Preventivní opatření problémového chování ve třídě a intervenční metody vhodné pro třídu, výchovnou či terapeutickou skupinu. Význam multidisciplinárního přístupu při práci s integrovaným žákem.
  • Diskuse.

Pokud je kurz vhodný pro šablony, lze jej hradit z šablon.
Veškeré kurzy z naší nabídky lze zároveň hradit z rozpočtu školy i soukromě.


Součástí jsou kvalitní studijní a podpůrné materiály

U prezenčních kurzů je samozřejmostí bohaté občerstvení.

Z on-line kurzu (webináře) obdržíte záznam ke zpětnému zhlédnutí

Po absolvování kurzu Vám vystavíme osvědčení.

Nejčastější dotazy ke kurzům

Představíme Vám jednoduché a praktické techniky, které jsou dobře použitelné při pedagogické práci nejen s integrovanými žáky.

Seznamíte se též ve stručnosti s principy kognitivně-behaviorální terapie a upozorníme na jejich podobnost s pedagogickými výchovně-vzdělávacími metodami.

Obsah kurzu v bodech:
  • Terminologické vymezení pojmu integrovaný žák, s akcentem na  ADHD a poruchy chování – klinický obraz, etiologie, diagnostika a terapie – základní informace.
  • Základní principy kognitivně-behaviorálních přístupů. Pojmy – edukace, bludný kruh, operantní podmiňování, odměna, trest, pozitivní zpevňování žádoucího chování. Jejich podobnost s pedagogickými metodami.
  • Preventivní opatření problémového chování ve třídě a intervenční metody vhodné pro třídu, výchovnou či terapeutickou skupinu. Význam multidisciplinárního přístupu při práci s integrovaným žákem.
  • Diskuse.
*
*
*
Vyberte termín a přihlaste se
Cílová skupina
Asistent pedagoga, , , ŠD/ŠK, ZŠ 2. stupeň, ZŠ 1. stupeň, ZUŠ
Termín kurzu
20.09.2022 - 20.09.2022
Město konání
On-line webinář
Poznámka k termínu
20. 9. 2022 (14.00 - 17.30 hod.)
Adresa místa konání
Hodinová dotace kurzu
4
790 Kč / osobu
Vyberte počet osob
Kdo bude lektorem kurzů?

Kurz na zakázku – „na klíč“

Tento kurz pro Vás rádi uspořádáme na objednávku. Vyplňte nezávaznou poptávku a my pošleme lektora přímo k Vám do školy.

Výhody kurzu na klíč:

  • Proškolíme více učitelů z Vaší školy.
  • Obsah kurzu přizpůsobíme přesně podle Vašich potřeb.
  • Termín a čas si vyberete sami.
  • Nebudete muset nikam jezdit a ušetříte za cestovné.
  • Posílíte vztahy mezi kolegy.
Chcete uspořádat kurz na klíč? Kontaktujte nás