Hned na 1. dubna připadá apríl, den plný vtipů a legrace. V dnešním článku se můžete inspirovat zábavnými aktivitami, které dětem vykouzlí nejen úsměv na tváři, ale budou je také rozvíjet a mít větší pedagogický rozměr.
V minulém článku jsme hovořili o tom, jak pracovat s emocemi ve školce a na prvním stupni základní školy. Pokračujeme.
Blíží se nám Velikonoční pondělí, a tak v tomto článku naleznete zajímavou inspiraci na aktivity, díky kterým si tyto svátky jara jistě užijete!
Minulé dva příspěvky byly o emocích, o základu – jak je vnímat, jak jim rozumět, co dělat a nedělat. Další mé články budou navazovat, takže se vždy, prosím, vracejte k těm teoretickým základům.
Další vzdělávání pedagogických pracovníků má význam nejen na samotný průběh a výkon práce, ale je to také jedna z forem prevence syndromu vyhoření.
Dne 23. března slavíme „Den vody“. V dnešním článku naleznete mnoho inspirace v podobě tematických aktivit pro zábavu i rozvoj dětí.
Sebehodnocení je důležitou dovedností, která podpoří sebevědomí dětí. V dnešním článku naleznete tipy, jak znázorňovat sebehodnocení u dětí předškolního věku. Tipy využijí i vychovatelé školních družin pro odpolední aktivity, ale i pedagogové prvních a druhých ročníků základních škol.
V dnešním článku se dozvíte, proč je spolupráce mateřské a základní školy důležitá. Také se můžete inspirovat praktickými tipy, jak tuto spolupráci navázat a pokračovat v ní.
Masopustní příběh pro mateřské školky, který děti seznámí s tím, co je to masopust. Na příběh navazují další činnosti, které můžete s dětmi zařadit do vašeho plánu činností.
Z předchozího textu víme, jak nám emoce dokážou vypnout rozum, i to, že je potřeba se k situacím, které byly emocí plné, vracet. Učíme se praktikovat „ano emoci, ne chování“. Dříve se říkalo, že člověk je rozumný tvor s emocemi. Dnes se hovoří o tom, že je emocionální tvor s rozumem. Vnímáte ten rozdíl? A děti a teens, se kterými ve školkách a školách pracujeme, jsou emocí plné. Pokračujeme v základech, bez kterých se v praxi neobejdeme.