Zvládání konfliktů v učitelské praxi

Kód: VZD00494
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
2 150 Kč
+ -

Veškeré vzdělávání je realizováno v souladu s normou ČSN EN ISO 9001:2016.
Pokud je kurz vhodný pro šablony, lze jej hradit z šablon OP JAK.
Veškeré kurzy z naší nabídky lze zároveň hradit z rozpočtu školy i soukromě.
Školám a organizacím nabízíme také možnost platby na fakturu.

Máte otázky? Podívejte se na nejčastější dotazy ke kurzům.

Buďte s námi hvězdou kabinetu!

Vyberte si odměnu za Váš profesní rozvoj.

Na tomto semináři se seznámíte s tím, jak efektivně zvládat konfliktní situace. Konflikty ztěžují práci s dětmi, vyvolávájí negativní postoje, které se obracejí proti škole a demotivují pracovníky škol a často také poškozují dobré jméno školy.

Konfliktní situace mohou vznikat jak při komunikaci s žáky, rodiči, tak i s kolegy. Nejdůležitější strategií zvládnutí takovýchto situací je vyznat se v reakcích druhé strany a vést verbální i neverbální komunikaci tak, aby postupně došlo ke zklidnění vypjaté atmosféry a byl tak dán prostor konstruktivní komunikace.

V průběhu budete seznámeni s postupy a principy, jak konfliktní situace ve školním prostředí zvládnout. Budou uvedeny modelové situace s ukázkou jejich vhodného řešení.  Budete si taktéž moci uvést konkrétní situace, jejichž řešení bude na semináři jako ukázka z praxe s návodem na vhodné řešení.

Obsah kurzu v bodech:
  • konflikt – vznik, průběh
  • asertivní, agresivní, manipulativní komunikace
  • obranné mechanismy v komunikaci
  • já jsem o.k. – ty jsi o.k.
  • kritika, stížnost, konflikt
  • jak vést rozhovor ke stanovenému cíli – praktické ukázky
  • využití metody GROW
  • neverbální komunikace (signály - bariéry, nervozita, nejistota, agrese, lhaní)
  • aktivní naslouchání
  • mediace: preferovaná budoucnost, žádoucí změna, přínosy změny a udržitelnost změny.
Na tomto semináři se seznámíte s tím, jak efektivně zvládat konfliktní situace. Konflikty ztěžují práci s dětmi, vyvolávájí negativní postoje, které se obracejí proti škole a demotivují pracovníky škol a často také poškozují dobré jméno školy.

Konfliktní situace mohou vznikat jak při komunikaci s žáky, rodiči, tak i s kolegy. Nejdůležitější strategií zvládnutí takovýchto situací je vyznat se v reakcích druhé strany a vést verbální i neverbální komunikaci tak, aby postupně došlo ke zklidnění vypjaté atmosféry a byl tak dán prostor konstruktivní komunikace.

V průběhu budete seznámeni s postupy a principy, jak konfliktní situace ve školním prostředí zvládnout. Budou uvedeny modelové situace s ukázkou jejich vhodného řešení.  Budete si taktéž moci uvést konkrétní situace, jejichž řešení bude na semináři jako ukázka z praxe s návodem na vhodné řešení.

Obsah kurzu v bodech:
  • konflikt – vznik, průběh
  • asertivní, agresivní, manipulativní komunikace
  • obranné mechanismy v komunikaci
  • já jsem o.k. – ty jsi o.k.
  • kritika, stížnost, konflikt
  • jak vést rozhovor ke stanovenému cíli – praktické ukázky
  • využití metody GROW
  • neverbální komunikace (signály - bariéry, nervozita, nejistota, agrese, lhaní)
  • aktivní naslouchání
  • mediace: preferovaná budoucnost, žádoucí změna, přínosy změny a udržitelnost změny.

Součástí kurzu jsou kvalitní studijní a podpůrné materiály

U prezenčních kurzů je samozřejmostí bohaté občerstvení.

Po absolvování kurzu Vám vystavíme osvědčení.

Nejčastější dotazy ke kurzům

*
*
*

Kurz na zakázku – „na klíč“ pro sborovnu

Tento kurz pro Vás rádi uspořádáme na objednávku. Vyplňte nezávaznou poptávku a my pošleme lektora přímo k Vám do školy.

Výhody kurzu na klíč:

  • Proškolíme více učitelů z Vaší školy.
  • Obsah kurzu přizpůsobíme přesně podle Vašich potřeb.
  • Termín a čas si vyberete sami.
  • Nebudete muset nikam jezdit a ušetříte za cestovné.
  • Posílíte vztahy mezi kolegy.
Chcete uspořádat tento kurz pro sborovnu? Vyplňte poptávku.