VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Základy mentorských dovedností

Kód: VZD00189
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
5 990 Kč
+ -

INFRA, s.r.o. ve spolupráci s Pedagogickým institutem, o.p.s. nabízí Základy mentorských dovedností.


Mentorské dovednosti jsou důležitou výbavou pro kolegiální podporu v rámci školy, a to nejen pro vedoucí pracovníky, ale i pro uvádějící učitele, vedoucí metodických orgánů či koordinátory školních vzdělávacích programů, ICT aj..


Tento seminář vám umožní získat přehled o dovednostech mentora a jejich uplatnění při mentorské práci. Dostanete možnost základní dovednosti procvičovat v konkrétních situacích.


Přínosem činnosti mentora ve škole je zlepšování schopnosti učitelů reflektovat svojí činnosti oblasti plánování, průběhu a výsledků vzdělávání. Podpora reflexe je jedním z nástrojů zlepšování kvality vzdělávání v hodinách.


Obsahem jsou především tato témata:

  • Charakteristiky kvality pedagogické práce, kritéria dobré učitelské práce, indikátory dobrého pedagogického výkonu.
  • Úloha a odpovědnost mentora, kompetence a mentorské dovednosti a etika činnosti mentora.
  • Mentorská sebereflexe, plánování osobního růstu.

INFRA, s.r.o. ve spolupráci s Pedagogickým institutem, o.p.s. nabízí Základy mentorských dovedností.


Mentorské dovednosti jsou důležitou výbavou pro kolegiální podporu v rámci školy, a to nejen pro vedoucí pracovníky, ale i pro uvádějící učitele, vedoucí metodických orgánů či koordinátory školních vzdělávacích programů, ICT aj..


Tento seminář vám umožní získat přehled o dovednostech mentora a jejich uplatnění při mentorské práci. Dostanete možnost základní dovednosti procvičovat v konkrétních situacích.


Přínosem činnosti mentora ve škole je zlepšování schopnosti učitelů reflektovat svojí činnosti oblasti plánování, průběhu a výsledků vzdělávání. Podpora reflexe je jedním z nástrojů zlepšování kvality vzdělávání v hodinách.


Obsahem jsou především tato témata:

  • Charakteristiky kvality pedagogické práce, kritéria dobré učitelské práce, indikátory dobrého pedagogického výkonu.
  • Úloha a odpovědnost mentora, kompetence a mentorské dovednosti a etika činnosti mentora.
  • Mentorská sebereflexe, plánování osobního růstu.
*
*
*