🎥 SLEDUJTE ZDARMA NÁŠ PODCAST UČIT, ŽÍT A NEZBLÁZNIT SE 👉 Klikněte ZDE

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Žák s 1. stupněm podpůrných opatření a pedagogická diagnostika

VZD00196

Tento vzdělávací program Vám pomůže v orientaci při práci s žáky s problémy v oblasti výchovné, vzdělávací nebo v kombinaci obou druhů a s přiznaným 1. stupněm podpůrných opatření (PO).

Pod vedením lektora budete pracovat s plánem pedagogické podpory a vybírat vhodné výchovné a výukové metody. Osvojíte si základní diagnostické metody a principy procesu pedagogického diagnostikování výchovně-vzdělávací práce. Pod vedením lektora budete pracovat s hodnocením úrovně hrubé motoriky, s hodnocením percepcí, s hodnocením úrovně čtení, písemného projevu, matematických schopností a dovedností a v neposlední řadě s diagnostikováním chování žáka.

Veškeré metody diagnostiky budou voleny tak, abyste byli oprávněni je používat během své pedagogické práce.

Součástí vzdělávacího programu je také podrobné seznámení s nově zaváděným podpůrným opatřením v rámci společného vzdělávání – plánem pedagogické podpory (PLPP), jeho účelem, strukturou a způsobem vytváření, používání a vyhodnocování. Nedílnou součástí je hodnocení a specifičnost hodnocení směrem k žákovi s přiznaným 1. stupněm PO.


Obsah v bodech:

  • 1. stupeň podpůrných opatření – legislativní rámec, struktura a obsah PLPP, spolupráce s rodinou a odbornými pracovišti
  • Pedagogická diagnostika, proces diagnostikování a metody pedagogické diagnostiky
  • Hodnocení úrovně hrubé motoriky, hodnocení vnímání tělesného schématu, diagnostika úrovně pravolevé, prostorové a časové orientace
  • Diagnostika úrovně percepce
  • Diagnostika úrovně čtení
  • Diagnostika písemného projevu
  • Diagnostika úrovně matematických schopností a dovedností
  • Diagnostika chování dítěte
  • Hodnocení

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Tento vzdělávací program Vám pomůže v orientaci při práci s žáky s problémy v oblasti výchovné, vzdělávací nebo v kombinaci obou druhů a s přiznaným 1. stupněm podpůrných opatření (PO).

Pod vedením lektora budete pracovat s plánem pedagogické podpory a vybírat vhodné výchovné a výukové metody. Osvojíte si základní diagnostické metody a principy procesu pedagogického diagnostikování výchovně-vzdělávací práce. Pod vedením lektora budete pracovat s hodnocením úrovně hrubé motoriky, s hodnocením percepcí, s hodnocením úrovně čtení, písemného projevu, matematických schopností a dovedností a v neposlední řadě s diagnostikováním chování žáka.

Veškeré metody diagnostiky budou voleny tak, abyste byli oprávněni je používat během své pedagogické práce.

Součástí vzdělávacího programu je také podrobné seznámení s nově zaváděným podpůrným opatřením v rámci společného vzdělávání – plánem pedagogické podpory (PLPP), jeho účelem, strukturou a způsobem vytváření, používání a vyhodnocování. Nedílnou součástí je hodnocení a specifičnost hodnocení směrem k žákovi s přiznaným 1. stupněm PO.


Obsah v bodech:

  • 1. stupeň podpůrných opatření – legislativní rámec, struktura a obsah PLPP, spolupráce s rodinou a odbornými pracovišti
  • Pedagogická diagnostika, proces diagnostikování a metody pedagogické diagnostiky
  • Hodnocení úrovně hrubé motoriky, hodnocení vnímání tělesného schématu, diagnostika úrovně pravolevé, prostorové a časové orientace
  • Diagnostika úrovně percepce
  • Diagnostika úrovně čtení
  • Diagnostika písemného projevu
  • Diagnostika úrovně matematických schopností a dovedností
  • Diagnostika chování dítěte
  • Hodnocení
*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Aktuálně nemáme v nabídce žádný otevřený kurz.