VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Začlenění dítěte do prostředí mateřské školy, aneb aby se start podařil

Kód: VZD00363

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Zboží bohužel není skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
1 450 Kč
- +

Webinář je určen pedagogickým pracovníkům mateřských škol a je zaměřený na adaptační obtíže související se začleněním dítěte do kolektivu a na ně další možná navazující úskalí. I přes veškerá opatření ze strany školy ve spolupráci s rodiči, se může u některých dětí stát, že adaptaci na prostředí mateřské školy nezvládají ke spokojenosti všech zúčastněných. 

Obsah webináře:

  • Socializační a emoční proces předškolních dětí z hlediska vývojové psychologie – prezentace vývojových ukazatelů u dítěte pro úspěšný nástup do MŠ.
  • Navazování prvních vztahů mimo rámec rodiny.
  • Komunikace učitel - rodič: realizace úvodních schůzek s rodiči nově nastupujících dětí – obsah, rozsah i forma podávaných informací (zda dítě splňuje vývojové ukazatele pro nástup do MŠ).
  • Osobnost učitelky a její role související s problematikou adaptace dítěte - schopnost učitele korigovat počáteční adaptační obtíže při nástupu dítěte do MŠ – participace rodiny – zvolit vhodné strategie ve spolupráci s rodiči.
  • Psychosomatické příznaky, poukazující na nepřizpůsobení se nové situaci; možné příčiny tohoto stavu, jejich různorodost.
  • Čím předškoláka obohacuje dětský kolektiv?



Lenka Bínová se na webináři s Vámi podělí o své zkušenosti a zodpoví na Vaše dotazy.

Vzdělávácí program lze hradit z rozpočtu školy, případně soukromě.

Webinář je určen pedagogickým pracovníkům mateřských škol a je zaměřený na adaptační obtíže související se začleněním dítěte do kolektivu a na ně další možná navazující úskalí. I přes veškerá opatření ze strany školy ve spolupráci s rodiči, se může u některých dětí stát, že adaptaci na prostředí mateřské školy nezvládají ke spokojenosti všech zúčastněných. 

Obsah webináře:

  • Socializační a emoční proces předškolních dětí z hlediska vývojové psychologie – prezentace vývojových ukazatelů u dítěte pro úspěšný nástup do MŠ.
  • Navazování prvních vztahů mimo rámec rodiny.
  • Komunikace učitel - rodič: realizace úvodních schůzek s rodiči nově nastupujících dětí – obsah, rozsah i forma podávaných informací (zda dítě splňuje vývojové ukazatele pro nástup do MŠ).
  • Osobnost učitelky a její role související s problematikou adaptace dítěte - schopnost učitele korigovat počáteční adaptační obtíže při nástupu dítěte do MŠ – participace rodiny – zvolit vhodné strategie ve spolupráci s rodiči.
  • Psychosomatické příznaky, poukazující na nepřizpůsobení se nové situaci; možné příčiny tohoto stavu, jejich různorodost.
  • Čím předškoláka obohacuje dětský kolektiv?



Lenka Bínová se na webináři s Vámi podělí o své zkušenosti a zodpoví na Vaše dotazy.

Vzdělávácí program lze hradit z rozpočtu školy, případně soukromě.

*
*
*