🎥 SLEDUJTE ZDARMA NÁŠ PODCAST UČIT, ŽÍT A NEZBLÁZNIT SE 👉 Klikněte ZDE

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Využití ICT v práci učitele

VZD00365

Prostřednictvím praktických ukázek a sdílení zkušeností z praxe si vytvoříte představu o možnostech využití informačních a komunikačních technologií ve výuce různých všeobecně vzdělávacích předmětů. Získáte přehled o aktuálně nabízených a využívaných nástrojích s různým zaměřením (výklad, testování, získávání zpětné vazby,…) pro osobní počítače, tablety, mobilní telefony a další zařízení. Dále si uvědomíte důležitá kritéria výběru konkrétního nástroje, uživatelské výhody a nevýhody z pohledu vyučujícího i žáků. Zvolíte si minimálně jeden nástroj, pro který si vytvoříte konkrétní přípravu aktivity ihned využitelné ve výuce. 

Obsah vzdělávacího programu v bodech:

  • Mapování současného stavu na školách účastníků, sdílení nápadů na možné využití ICT ve výuce všeobecně vzdělávacích předmětů, podmínky nutné pro využívání ICT ve výuce. 
  • Kritéria výběru vhodného hardwaru a softwaru, základy autorského práva pro školní praxi.
  • Představení skupin nástrojů podle cíle využití (řízení výuky, sdílení dokumentů, spolupráce, získávání informací, komunikace, spolupráce žáků, prezentace informací, tvorba multimédií, testování a kvízy, portfolio žáka, hry,…). Podrobnější představení jednoho nástroje z každé skupiny a praxe v jeho využití z pohledu uživatele (žáka) či tvůrce (vyučujícího).
  • Ukázka inspirativních zdrojů (vzdělávací instituce, pedagogičtí pracovníci,…).
  • Výběr jednoho nástroje každým účastníkem, příprava konkrétní aktivity ihned využitelné ve výuce.
  • Závěrečné hodnocení, sebehodnocení, získávání zpětné vazby účastníků semináře.

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Prostřednictvím praktických ukázek a sdílení zkušeností z praxe si vytvoříte představu o možnostech využití informačních a komunikačních technologií ve výuce různých všeobecně vzdělávacích předmětů. Získáte přehled o aktuálně nabízených a využívaných nástrojích s různým zaměřením (výklad, testování, získávání zpětné vazby,…) pro osobní počítače, tablety, mobilní telefony a další zařízení. Dále si uvědomíte důležitá kritéria výběru konkrétního nástroje, uživatelské výhody a nevýhody z pohledu vyučujícího i žáků. Zvolíte si minimálně jeden nástroj, pro který si vytvoříte konkrétní přípravu aktivity ihned využitelné ve výuce. 

Obsah vzdělávacího programu v bodech:

  • Mapování současného stavu na školách účastníků, sdílení nápadů na možné využití ICT ve výuce všeobecně vzdělávacích předmětů, podmínky nutné pro využívání ICT ve výuce. 
  • Kritéria výběru vhodného hardwaru a softwaru, základy autorského práva pro školní praxi.
  • Představení skupin nástrojů podle cíle využití (řízení výuky, sdílení dokumentů, spolupráce, získávání informací, komunikace, spolupráce žáků, prezentace informací, tvorba multimédií, testování a kvízy, portfolio žáka, hry,…). Podrobnější představení jednoho nástroje z každé skupiny a praxe v jeho využití z pohledu uživatele (žáka) či tvůrce (vyučujícího).
  • Ukázka inspirativních zdrojů (vzdělávací instituce, pedagogičtí pracovníci,…).
  • Výběr jednoho nástroje každým účastníkem, příprava konkrétní aktivity ihned využitelné ve výuce.
  • Závěrečné hodnocení, sebehodnocení, získávání zpětné vazby účastníků semináře.
*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se

ℹ️ Aktuálně nemáme v nabídce žádný termín otevřeného kurzu. Přesto můžete tento kurz poptat na klíč níže (vzdělávání pro sborovnu). ⬇️