VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici
Využití ICT v práci učitele
VZD00365
Prostřednictvím praktických ukázek a sdílení zkušeností z praxe si vytvoříte představu o možnostech využití informačních a komunikačních technologií ve výuce různých všeobecně vzdělávacích předmětů. Získáte přehled o aktuálně nabízených a využívaných nástrojích s různým zaměřením (výklad, testování, získávání zpětné vazby,…) pro osobní počítače, tablety, mobilní telefony a další zařízení. Dále si uvědomíte důležitá kritéria výběru konkrétního nástroje, uživatelské výhody a nevýhody z pohledu vyučujícího i žáků. Zvolíte si minimálně jeden nástroj, pro který si vytvoříte konkrétní přípravu aktivity ihned využitelné ve výuce.
Obsah vzdělávacího programu v bodech:
- Mapování současného stavu na školách účastníků, sdílení nápadů na možné využití ICT ve výuce všeobecně vzdělávacích předmětů, podmínky nutné pro využívání ICT ve výuce.
- Kritéria výběru vhodného hardwaru a softwaru, základy autorského práva pro školní praxi.
- Představení skupin nástrojů podle cíle využití (řízení výuky, sdílení dokumentů, spolupráce, získávání informací, komunikace, spolupráce žáků, prezentace informací, tvorba multimédií, testování a kvízy, portfolio žáka, hry,…). Podrobnější představení jednoho nástroje z každé skupiny a praxe v jeho využití z pohledu uživatele (žáka) či tvůrce (vyučujícího).
- Ukázka inspirativních zdrojů (vzdělávací instituce, pedagogičtí pracovníci,…).
- Výběr jednoho nástroje každým účastníkem, příprava konkrétní aktivity ihned využitelné ve výuce.
- Závěrečné hodnocení, sebehodnocení, získávání zpětné vazby účastníků semináře.