VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Vlastní hodnocení mateřských škol

VZD00388

Proč má škola provádět vlastní hodnocení?



Seznámíme vás s rozdílem mezi výroční zprávou, vlastním hodnocením a vnějším hodnocením školy, s legislativním rámcem pro hodnocení školy, s doporučením OECD pro hodnocení škol. Podrobně budou pojednána kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání. Dále budete seznámeni s předmětem, technikami, časovým plánem a výstupem vlastního hodnocení školy. Zpracujete si k použití návrh vlastního hodnocení školy.


Program v bodech:


  • Proč má škola provádět vlastní hodnocení. Vnější a vnitřní hodnocení mateřské školy a základní školy - doporučení OECD k hodnocení škol, legislativní rámec, hodnocení školy zřizovatelem
  • Hodnocení školy Českou školní inspekcí - kritéria hodnocení, podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání zpracované Českou školní inspekcí. Využití kritérií pro vlastní hodnocení školy
  • Vlastní hodnocení školy –  vlastní hodnocení v rámcových vzdělávacích programech. Struktura vlastního hodnocení školy: předmět vlastního hodnocení školy, metody a techniky vlastního hodnocení školy, časový plán vlastního hodnocení školy, odpovědnost pracovníků. Výstup z vlastního hodnocení školy
  • Desatero vlastního hodnocení školy
  • Zpracování návrhu vlastního hodnocení školy k dalšímu využití. Vlastní hodnocení je možné zpracovat v elektronické či papírové formě, záleží na volbě účastníků.

Bude obsahovat oddíly:
        A.Oblasti autoevaluace,
        B. Metody a techniky autoevaluace, 
        C. Časový plán,
        D. Odpovědnost pracovníků

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Proč má škola provádět vlastní hodnocení?



Seznámíme vás s rozdílem mezi výroční zprávou, vlastním hodnocením a vnějším hodnocením školy, s legislativním rámcem pro hodnocení školy, s doporučením OECD pro hodnocení škol. Podrobně budou pojednána kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání. Dále budete seznámeni s předmětem, technikami, časovým plánem a výstupem vlastního hodnocení školy. Zpracujete si k použití návrh vlastního hodnocení školy.


Program v bodech:


  • Proč má škola provádět vlastní hodnocení. Vnější a vnitřní hodnocení mateřské školy a základní školy - doporučení OECD k hodnocení škol, legislativní rámec, hodnocení školy zřizovatelem
  • Hodnocení školy Českou školní inspekcí - kritéria hodnocení, podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání zpracované Českou školní inspekcí. Využití kritérií pro vlastní hodnocení školy
  • Vlastní hodnocení školy –  vlastní hodnocení v rámcových vzdělávacích programech. Struktura vlastního hodnocení školy: předmět vlastního hodnocení školy, metody a techniky vlastního hodnocení školy, časový plán vlastního hodnocení školy, odpovědnost pracovníků. Výstup z vlastního hodnocení školy
  • Desatero vlastního hodnocení školy
  • Zpracování návrhu vlastního hodnocení školy k dalšímu využití. Vlastní hodnocení je možné zpracovat v elektronické či papírové formě, záleží na volbě účastníků.

Bude obsahovat oddíly:
        A.Oblasti autoevaluace,
        B. Metody a techniky autoevaluace, 
        C. Časový plán,
        D. Odpovědnost pracovníků

*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Aktuálně nemáme v nabídce žádný otevřený kurz.