Proč má škola provádět vlastní hodnocení?
Seznámíme vás s rozdílem mezi výroční zprávou, vlastním hodnocením a vnějším hodnocením školy, s legislativním rámcem pro hodnocení školy, s doporučením OECD pro hodnocení škol. Podrobně budou pojednána kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání. Dále budete seznámeni s předmětem, technikami, časovým plánem a výstupem vlastního hodnocení školy. Zpracujete si k použití návrh vlastního hodnocení školy.
Program v bodech: 
- Proč má škola provádět vlastní hodnocení. Vnější a vnitřní hodnocení mateřské školy a základní školy - doporučení OECD k hodnocení škol, legislativní rámec, hodnocení školy zřizovatelem 
 
- Hodnocení školy Českou školní inspekcí - kritéria hodnocení, podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání zpracované Českou školní inspekcí. Využití kritérií pro vlastní hodnocení školy 
 
- Vlastní hodnocení školy –  vlastní hodnocení v rámcových vzdělávacích programech. Struktura vlastního hodnocení školy: předmět vlastního hodnocení školy, metody a techniky vlastního hodnocení školy, časový plán vlastního hodnocení školy, odpovědnost pracovníků. Výstup z vlastního hodnocení školy 
 
- Desatero vlastního hodnocení školy 
 
- Zpracování návrhu vlastního hodnocení školy k dalšímu využití. Vlastní hodnocení je možné zpracovat v elektronické či papírové formě, záleží na volbě účastníků.
Bude obsahovat oddíly: 
        A.Oblasti autoevaluace, 
        B. Metody a techniky autoevaluace,  
        C. Časový plán, 
        D. Odpovědnost pracovníků