VEČERY S ODBORNÍKY: Vývoj poznávání, citového a sociálního života v předškolním věku

VZD01520
Cílová skupina
Asistent pedagogaŘeditelé škol a managementSPCSpec. školySVČŠD/ŠKZŠ 2. stupeňZŠ 1. stupeňZUŠ
Akreditace MŠMT čj.
bez akreditace
Zaměření kurzu (kategorie)
Večery s odborníkyDvouleté dětiVýchova a vývoj
Hodinová dotace kurzu
2
Vývoj poznávání, citového a sociálního života v dětském věku má genetické a neurobiologické pozadí. Ovlivňuje ho zevní prostředí počínaje čtyřiceti nitroděložními týdny. Vzájemné vztahy genů, mozku s prostředí popisuje bio-psycho-sociální model. Poznávací funkce, emotivita a sociální adaptace se vyvíjejí mimořádně rychle.

Nejmenší děti, které ještě nemluví, vědí daleko víc, než si umíme představit. Tří až čtyřměsíční děti jsou s to tvořit pojmové kategorie. Pětiměsíční děti rozlišují mezi fyzikálně možnou a nemožnou událostí. Vývoj emotivity lze sledovat od narození.V prvních týdnech života lze rozlišit jednoduchou empatii. Mezi 36–42. měsícem je vyzrálá teorie mysli neboli mentalizace. U dětí, které ještě nemluví, lze prokázat prvky morálního rozhodování.

Pro emoční a sociální vývoj je klíčový styl vazby k matce, nejčastějšímu poskytovateli primární péče. Rozlišuje se bezpečný, vyhýbavý, úzkostný a desorganizovaný styl. Jsou rozlišitelné jednoduchým experimentem. Poznáte je ve škole. Ovlivňují celoživotně.

Pohodlně se usaďte, naslouchejte a nebojte se ptát.

Pokud je kurz vhodný pro šablony, lze jej hradit z šablon.
Veškeré kurzy z naší nabídky lze zároveň hradit z rozpočtu školy i soukromě.


Součástí jsou kvalitní studijní a podpůrné materiály

U prezenčních kurzů je samozřejmostí bohaté občerstvení.

Z on-line kurzu (webináře) obdržíte záznam ke zpětnému zhlédnutí

Po absolvování kurzu Vám vystavíme osvědčení.

Nejčastější dotazy ke kurzům

Vývoj poznávání, citového a sociálního života v dětském věku má genetické a neurobiologické pozadí. Ovlivňuje ho zevní prostředí počínaje čtyřiceti nitroděložními týdny. Vzájemné vztahy genů, mozku s prostředí popisuje bio-psycho-sociální model. Poznávací funkce, emotivita a sociální adaptace se vyvíjejí mimořádně rychle.

Nejmenší děti, které ještě nemluví, vědí daleko víc, než si umíme představit. Tří až čtyřměsíční děti jsou s to tvořit pojmové kategorie. Pětiměsíční děti rozlišují mezi fyzikálně možnou a nemožnou událostí. Vývoj emotivity lze sledovat od narození.V prvních týdnech života lze rozlišit jednoduchou empatii. Mezi 36–42. měsícem je vyzrálá teorie mysli neboli mentalizace. U dětí, které ještě nemluví, lze prokázat prvky morálního rozhodování.

Pro emoční a sociální vývoj je klíčový styl vazby k matce, nejčastějšímu poskytovateli primární péče. Rozlišuje se bezpečný, vyhýbavý, úzkostný a desorganizovaný styl. Jsou rozlišitelné jednoduchým experimentem. Poznáte je ve škole. Ovlivňují celoživotně.

Pohodlně se usaďte, naslouchejte a nebojte se ptát.
*
*
*
Vyberte termín a přihlaste se
Cílová skupina
Asistent pedagoga, , SPC, Spec. školy, , SVČ, ŠD/ŠK, ZŠ 2. stupeň, ZŠ 1. stupeň, ZUŠ, Ředitelé škol a management
Termín kurzu
14.09.2022 - 14.09.2022
Město konání
On-line webinář
Poznámka k termínu
14. 9. 2022 (18.00 - 20.00 hodin)
Adresa místa konání
Hodinová dotace kurzu
2
790 Kč / osobu
Vyberte počet osob
Kdo bude lektorem kurzů?

Kurz na zakázku – „na klíč“

Tento kurz pro Vás rádi uspořádáme na objednávku. Vyplňte nezávaznou poptávku a my pošleme lektora přímo k Vám do školy.

Výhody kurzu na klíč:

  • Proškolíme více učitelů z Vaší školy.
  • Obsah kurzu přizpůsobíme přesně podle Vašich potřeb.
  • Termín a čas si vyberete sami.
  • Nebudete muset nikam jezdit a ušetříte za cestovné.
  • Posílíte vztahy mezi kolegy.
Chcete uspořádat kurz na klíč? Kontaktujte nás