VEČERY S ODBORNÍKY: Vývoj poznávání, citového a sociálního života v předškolním věku

VZD01520
Cílová skupina
Asistent pedagogaKoordinátoři ŠVPMetodik prevenceRodičeŘeditelé škol a managementSPCSVČŠD/ŠKUčitel odborného výcviku a praktického vyučováníZŠ 1. stupeňZŠ 2. stupeňZUŠ
Akreditace MŠMT čj.
bez akreditace
Zaměření kurzu (kategorie)
Dvouleté dětiVýchova a vývoj
Hodinová dotace kurzu
2
Vhodné i pro šablony
ANO
Vývoj poznávání, citového a sociálního života v dětském věku má genetické a neurobiologické pozadí. Ovlivňuje ho zevní prostředí počínaje čtyřiceti nitroděložními týdny. Vzájemné vztahy genů, mozku s prostředí popisuje bio-psycho-sociální model. Poznávací funkce, emotivita a sociální adaptace se vyvíjejí mimořádně rychle.

Nejmenší děti, které ještě nemluví, vědí daleko víc, než si umíme představit. Tří až čtyřměsíční děti jsou s to tvořit pojmové kategorie. Pětiměsíční děti rozlišují mezi fyzikálně možnou a nemožnou událostí. Vývoj emotivity lze sledovat od narození.V prvních týdnech života lze rozlišit jednoduchou empatii. Mezi 36–42. měsícem je vyzrálá teorie mysli neboli mentalizace. U dětí, které ještě nemluví, lze prokázat prvky morálního rozhodování.

Pro emoční a sociální vývoj je klíčový styl vazby k matce, nejčastějšímu poskytovateli primární péče. Rozlišuje se bezpečný, vyhýbavý, úzkostný a desorganizovaný styl. Jsou rozlišitelné jednoduchým experimentem. Poznáte je ve škole. Ovlivňují celoživotně.

Pohodlně se usaďte, naslouchejte a nebojte se ptát.

Veškeré vzdělávání je realizováno v souladu s normou ČSN EN ISO 9001:2016.
Pokud je kurz vhodný pro šablony, lze jej hradit z šablon OP JAK.
Veškeré kurzy z naší nabídky lze zároveň hradit z rozpočtu školy i soukromě.
Školám a organizacím nabízíme také možnost platby na fakturu.

Máte otázky? Podívejte se na nejčastější dotazy ke kurzům.

Buďte s námi hvězdou kabinetu!

Vyberte si odměnu za Váš profesní rozvoj.

Vývoj poznávání, citového a sociálního života v dětském věku má genetické a neurobiologické pozadí. Ovlivňuje ho zevní prostředí počínaje čtyřiceti nitroděložními týdny. Vzájemné vztahy genů, mozku s prostředí popisuje bio-psycho-sociální model. Poznávací funkce, emotivita a sociální adaptace se vyvíjejí mimořádně rychle.

Nejmenší děti, které ještě nemluví, vědí daleko víc, než si umíme představit. Tří až čtyřměsíční děti jsou s to tvořit pojmové kategorie. Pětiměsíční děti rozlišují mezi fyzikálně možnou a nemožnou událostí. Vývoj emotivity lze sledovat od narození.V prvních týdnech života lze rozlišit jednoduchou empatii. Mezi 36–42. měsícem je vyzrálá teorie mysli neboli mentalizace. U dětí, které ještě nemluví, lze prokázat prvky morálního rozhodování.

Pro emoční a sociální vývoj je klíčový styl vazby k matce, nejčastějšímu poskytovateli primární péče. Rozlišuje se bezpečný, vyhýbavý, úzkostný a desorganizovaný styl. Jsou rozlišitelné jednoduchým experimentem. Poznáte je ve škole. Ovlivňují celoživotně.

Pohodlně se usaďte, naslouchejte a nebojte se ptát.

Součástí kurzu jsou kvalitní studijní a podpůrné materiály

U prezenčních kurzů je samozřejmostí bohaté občerstvení.

Po absolvování kurzu Vám vystavíme osvědčení.

Nejčastější dotazy ke kurzům

*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Aktuálně nemáme v nabídce žádný otevřený kurz.