Včasná a dobrá pedagogická diagnostika – prevence školní neúspěšnosti

VZD00177
Cílová skupina
Asistent pedagogaŠD/ŠKZŠ 2. stupeňZŠ 1. stupeň
Akreditace MŠMT čj.
MSMT-28276/2021-5-845MSMT-14488/2021-6-468
Zaměření kurzu (kategorie)
InkluzePoruchy
Hodinová dotace kurzu
8
Vhodné i pro šablony
ANO

Včasná diagnostika a dobře provedená diagnostika žáka ve škole je základem pro to, aby žák nebyl ohrožen syndromem školní neúspěšnosti.

Objasníme vám základní pojmy pedagogické diagnostiky (PD), diagnostické kompetence učitele a základní diagnostické metody. Důležitou součástí kurzu je praktický nácvik získaných poznatků. Získáte obecné znalosti o PD a jejích prostředcích.

V druhé části se budete věnovat diagnostikování jednotlivých oblastí, které jsou důležité pro dobré zvládnutí školních vědomostí. Tyto oblasti ovlivňují kvalitní osvojení učiva a jsou zaměřeny na vyhodnocení poznatků, výsledků a na následnou pedagogickou práci se závěry PD.

Součástí je diskuse a rozbor příkladů z praxe.

  • Hodnocení úrovně hrubé motoriky, hodnocení vnímání tělesného schématu, diagnostika úrovně pravolevé, prostorové a časové orientace
  • Diagnostika úrovně percepce
  • Diagnostika úrovně čtení
  • Diagnostika písemného projevu
  • Diagnostika úrovně matematických schopností a dovedností
  • Diagnostika chování dítěte
  • Zpráva o dítěti předkládaná odbornému pracovišti
  • Využití závěrů pedagogické diagnostiky v další práci s žákem
  • Diskuse a rozbor příkladů z praxe

Pokud je kurz vhodný pro šablony, lze jej hradit z šablon.
Veškeré kurzy z naší nabídky lze zároveň hradit z rozpočtu školy i soukromě.


Součástí jsou kvalitní studijní a podpůrné materiály

U prezenčních kurzů je samozřejmostí bohaté občerstvení.

Z on-line kurzu (webináře) obdržíte záznam ke zpětnému zhlédnutí

Po absolvování kurzu Vám vystavíme osvědčení.

Nejčastější dotazy ke kurzům

Včasná diagnostika a dobře provedená diagnostika žáka ve škole je základem pro to, aby žák nebyl ohrožen syndromem školní neúspěšnosti.

Objasníme vám základní pojmy pedagogické diagnostiky (PD), diagnostické kompetence učitele a základní diagnostické metody. Důležitou součástí kurzu je praktický nácvik získaných poznatků. Získáte obecné znalosti o PD a jejích prostředcích.

V druhé části se budete věnovat diagnostikování jednotlivých oblastí, které jsou důležité pro dobré zvládnutí školních vědomostí. Tyto oblasti ovlivňují kvalitní osvojení učiva a jsou zaměřeny na vyhodnocení poznatků, výsledků a na následnou pedagogickou práci se závěry PD.

Součástí je diskuse a rozbor příkladů z praxe.

  • Hodnocení úrovně hrubé motoriky, hodnocení vnímání tělesného schématu, diagnostika úrovně pravolevé, prostorové a časové orientace
  • Diagnostika úrovně percepce
  • Diagnostika úrovně čtení
  • Diagnostika písemného projevu
  • Diagnostika úrovně matematických schopností a dovedností
  • Diagnostika chování dítěte
  • Zpráva o dítěti předkládaná odbornému pracovišti
  • Využití závěrů pedagogické diagnostiky v další práci s žákem
  • Diskuse a rozbor příkladů z praxe
*
*
*
Vyberte termín a přihlaste se
Cílová skupina
Asistent pedagoga, ŠD/ŠK, ZŠ 2. stupeň, ZŠ 1. stupeň
Termín kurzu
25.05.2022 - 08.06.2022
Město konání
On-line webinář
Poznámka k termínu
25. 5. a 8. 6. 2022 (13.30 - 17.00 hodin)
Adresa místa konání
Hodinová dotace kurzu
8
Vhodné i pro šablony
ANO
1 590 Kč / osobu
Vyberte počet osob
Kdo bude lektorem kurzů?

Kurz na zakázku – „na klíč“

Tento kurz pro Vás rádi uspořádáme na objednávku. Vyplňte nezávaznou poptávku a my pošleme lektora přímo k Vám do školy.

Výhody kurzu na klíč:

  • Proškolíme více učitelů z Vaší školy.
  • Obsah kurzu přizpůsobíme přesně podle Vašich potřeb.
  • Termín a čas si vyberete sami.
  • Nebudete muset nikam jezdit a ušetříte za cestovné.
  • Posílíte vztahy mezi kolegy.
Chcete uspořádat kurz na klíč? Kontaktujte nás