Tipy, triky do výuky češtiny (4 hod.)

VZD01532
Cílová skupina
ZŠ 1. stupeňŠD/ŠK
Akreditace MŠMT čj.
MSMT-896/2022-5-47
Zaměření kurzu (kategorie)
Metody a koncepce výukyČeský jazyk a literatura
Hodinová dotace kurzu
4
Vhodné i pro šablony
ANO

Teoreticko-praktický vzdělávací program je určen pedagogům, kteří chtějí vzbudit zájem, zvýšit výkon a zapojit žáky maximálně do výuky v hodinách českého jazyka na 1. stupni ZŠ.

Prezentace na téma čtenářství a čtenářská gramotnost, kdy se žák stává čtenářský gramotný, čtenářská negramotnost. Očekávané výsledky učení – složky čtenářské gramotnosti, rozvoj od předškolního vzdělávání po ukončení základní školy. Srovnání 2 metod prvopočátečního čtení – metody genetická x analyticko-syntetická. Jejich výhody a nevýhody

Aktivity a tipy do výuky, které se lektorce ve výuce osvědčily – Na spisovatele, Čtenářský žolík, Slovo a věta, Na představy, Na kompas, Pexeso s úkolem, Skrývačky, Bingo, Terč, Vánoční příběhy – běhavka, Červená Karkulka (kladení otázek), Kamil neumí létat (usuzování)

Vzdělávací program je zakončen tzv. závěrečným kruhem, kdy se pod vedením lektora provede reflexe, zhodnocení praktických činností a zamyšlení nad způsobem, jak lze získané znalosti začlenit do výuky.

Veškeré vzdělávání je realizováno v souladu s normou ČSN EN ISO 9001:2016.
Pokud je kurz vhodný pro šablony, lze jej hradit z šablon OP JAK.
Veškeré kurzy z naší nabídky lze zároveň hradit z rozpočtu školy i soukromě.
Školám a organizacím nabízíme také možnost platby na fakturu.

Máte otázky? Podívejte se na nejčastější dotazy ke kurzům.

Buďte s námi hvězdou kabinetu!

Vyberte si odměnu za Váš profesní rozvoj.

Teoreticko-praktický vzdělávací program je určen pedagogům, kteří chtějí vzbudit zájem, zvýšit výkon a zapojit žáky maximálně do výuky v hodinách českého jazyka na 1. stupni ZŠ.

Prezentace na téma čtenářství a čtenářská gramotnost, kdy se žák stává čtenářský gramotný, čtenářská negramotnost. Očekávané výsledky učení – složky čtenářské gramotnosti, rozvoj od předškolního vzdělávání po ukončení základní školy. Srovnání 2 metod prvopočátečního čtení – metody genetická x analyticko-syntetická. Jejich výhody a nevýhody

Aktivity a tipy do výuky, které se lektorce ve výuce osvědčily – Na spisovatele, Čtenářský žolík, Slovo a věta, Na představy, Na kompas, Pexeso s úkolem, Skrývačky, Bingo, Terč, Vánoční příběhy – běhavka, Červená Karkulka (kladení otázek), Kamil neumí létat (usuzování)

Vzdělávací program je zakončen tzv. závěrečným kruhem, kdy se pod vedením lektora provede reflexe, zhodnocení praktických činností a zamyšlení nad způsobem, jak lze získané znalosti začlenit do výuky.

Součástí kurzu jsou kvalitní studijní a podpůrné materiály

U prezenčních kurzů je samozřejmostí bohaté občerstvení.

Po absolvování kurzu Vám vystavíme osvědčení.

Nejčastější dotazy ke kurzům

*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Aktuálně nemáme v nabídce žádný otevřený kurz.