VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Tipy, triky do digitální výuky přírodovědných předmětů

Kód: VZD02181
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
1 990 Kč
+ -
„Nejvýznamnějším uměním učitele je probouzet v žácích radost tvořit a poznávat.“
- Albert Einstein
 

Digitální technologie nabízejí příležitost ke kreativním a inovativním způsobům výuky. Jak je efektivně využívat?

Popis kurzu

Vzdělávací program je určen pedagogům, kteří chtějí více zapojit ICT do výuky přírodovědných předmětů.

Naučíte se používat oblíbené ICT nástroje a efektivně je zakomponovat do výuky tak, aby se zvýšil zájem žáků nejen o ICT nástroje, ale zejména o přírodní jevy a procesy a zájem o kooperaci během jejich poznávání.
Získáte přehled online zdrojů pro další sebevzdělávání v této oblasti.
Součástí semináře je i praktická simulace průběhu vyučovací hodiny, která Vám umožní zažít styl výuky z pohledu žáka.

Cíl kurzu

Rozvoj pedagogických dovedností ve využívání ICT nástrojů a experimentů během přípravy a realizace výuky přírodovědných předmětů.

Obsah kurzu v bodech:
  • předpoklady správného a zdravého zapojení ICT do výuky přírodovědných předmětů: správné držení těla, ochrana očí, výhody zapojení ICT do výuky pro žáky, zjednodušující postupy pro rychlou přípravu a hladký průběh, kyberbezpečnostní školení;
  • základní nástroje a aplikace pro přípravu a realizaci výuky (nejen) přírodovědných předmětů: digitální učebny; videokonferenční aplikace a prezentační nástroje; učební, testové a testově-učební aplikace;
  • simulace výuky s pomocí nejoblíbenějších ICT nástrojů: QR kódy, rozšířená a virtuální realita, programování přírody, nástroje pro zkoumání mikro a makro světa;
  • tipy na zdroje informací a rozcestníky pro (nejen online) výuku přírodovědných předmětů;
  • závěrečný kruh, kdy se pod vedením lektora provede reflexe, zhodnocení praktických činností a zamyšlení nad způsobem, jak lze získané znalosti začlenit do své výuky.


„Nejvýznamnějším uměním učitele je probouzet v žácích radost tvořit a poznávat.“
- Albert Einstein
 

Digitální technologie nabízejí příležitost ke kreativním a inovativním způsobům výuky. Jak je efektivně využívat?

Popis kurzu

Vzdělávací program je určen pedagogům, kteří chtějí více zapojit ICT do výuky přírodovědných předmětů.

Naučíte se používat oblíbené ICT nástroje a efektivně je zakomponovat do výuky tak, aby se zvýšil zájem žáků nejen o ICT nástroje, ale zejména o přírodní jevy a procesy a zájem o kooperaci během jejich poznávání.
Získáte přehled online zdrojů pro další sebevzdělávání v této oblasti.
Součástí semináře je i praktická simulace průběhu vyučovací hodiny, která Vám umožní zažít styl výuky z pohledu žáka.

Cíl kurzu

Rozvoj pedagogických dovedností ve využívání ICT nástrojů a experimentů během přípravy a realizace výuky přírodovědných předmětů.

Obsah kurzu v bodech:
  • předpoklady správného a zdravého zapojení ICT do výuky přírodovědných předmětů: správné držení těla, ochrana očí, výhody zapojení ICT do výuky pro žáky, zjednodušující postupy pro rychlou přípravu a hladký průběh, kyberbezpečnostní školení;
  • základní nástroje a aplikace pro přípravu a realizaci výuky (nejen) přírodovědných předmětů: digitální učebny; videokonferenční aplikace a prezentační nástroje; učební, testové a testově-učební aplikace;
  • simulace výuky s pomocí nejoblíbenějších ICT nástrojů: QR kódy, rozšířená a virtuální realita, programování přírody, nástroje pro zkoumání mikro a makro světa;
  • tipy na zdroje informací a rozcestníky pro (nejen online) výuku přírodovědných předmětů;
  • závěrečný kruh, kdy se pod vedením lektora provede reflexe, zhodnocení praktických činností a zamyšlení nad způsobem, jak lze získané znalosti začlenit do své výuky.


*
*
*