TC-200.3 Sněží, sněží potichu

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF03060
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
21 Kč
+ -
Záměr celku: Veršíky motivované zimou, činnostmi na sněhu a se sněhem motivují děti k mnoha dalším činnostem i aktivitám, vedou děti k bližšímu poznání období zimy. Nedílnou součástí aktivit jsou autorské básně. Důraz je současně nenásilně kladen i na rozvoj tvořivosti, pohybových dovedností, řeči
a porozumění rýmovanému textu.

Činnosti: Rytmizace, deklamace, recitace a poslech veršíků, hry se slovy, didaktické hry a aktivity, pohybové hry a aktivity, výtvarné hry a aktivity, experimenty, pozorování.

Výstupy: Aktivně naslouchat, koordinovat pohyb s rytmem, být komunikativní, pohotově reagovat na otázky, dozvídat se nové věci, sladit pohyb s rytmem, sledovat text, porozumět textu ve verších, chápat a poznat rým, zacházet s různým výtvarným materiálem, využívat tvořivě různé materiály, být
tvořivý (tvořivá).
Záměr celku: Veršíky motivované zimou, činnostmi na sněhu a se sněhem motivují děti k mnoha dalším činnostem i aktivitám, vedou děti k bližšímu poznání období zimy. Nedílnou součástí aktivit jsou autorské básně. Důraz je současně nenásilně kladen i na rozvoj tvořivosti, pohybových dovedností, řeči
a porozumění rýmovanému textu.

Činnosti: Rytmizace, deklamace, recitace a poslech veršíků, hry se slovy, didaktické hry a aktivity, pohybové hry a aktivity, výtvarné hry a aktivity, experimenty, pozorování.

Výstupy: Aktivně naslouchat, koordinovat pohyb s rytmem, být komunikativní, pohotově reagovat na otázky, dozvídat se nové věci, sladit pohyb s rytmem, sledovat text, porozumět textu ve verších, chápat a poznat rým, zacházet s různým výtvarným materiálem, využívat tvořivě různé materiály, být
tvořivý (tvořivá).
*
*
*
Určeno pro
Mateřská škola
Věk
Od 2 let Od 3 let Předškoláci
Autor
Hurdová Eva Špačková Renata