TC-184.8 Na silnici

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF03044
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
56 Kč
+ -
Záměr celku: Příběhy o starém automobilu, se kterým rodina Znamenáčkových zažije nová dobrodružství, motivují děti k mnoha dalším činnostem i aktivitám a vedou děti k bližšímu poznání světa z pohledu techniky, vynálezů a strojů. Důraz je kladen také na dodržení bezpečnostních pravidel v silničním provozu, na rozvoj tvořivosti, pohybových dovedností, řeči a porozumění čteného textu. Nedílnou součástí aktivit jsou také autorské básně.

Činnosti: Četba a poslech příběhů, deklamace, hry se slovy, didaktické hry a aktivity, pohybové hry a aktivity, výtvarné hry a aktivity, experimenty, exkurze, výlety, pozorování.

Výstupy: Aktivně naslouchat, koordinovat pohyb s rytmem, být komunikativní, pohotově reagovat na otázky,dozvídat se nové věci, chovat se prosociálně, sladit pohyb s rytmem, mít základy pro práci s informacemi, sledovat příběh, porozumět čtenému textu, chápat pravidla silničního provozu, zacházet s různým
výtvarným materiálem, využívat tvořivě různé materiály, být tvořivý/tvořivá.
Záměr celku: Příběhy o starém automobilu, se kterým rodina Znamenáčkových zažije nová dobrodružství, motivují děti k mnoha dalším činnostem i aktivitám a vedou děti k bližšímu poznání světa z pohledu techniky, vynálezů a strojů. Důraz je kladen také na dodržení bezpečnostních pravidel v silničním provozu, na rozvoj tvořivosti, pohybových dovedností, řeči a porozumění čteného textu. Nedílnou součástí aktivit jsou také autorské básně.

Činnosti: Četba a poslech příběhů, deklamace, hry se slovy, didaktické hry a aktivity, pohybové hry a aktivity, výtvarné hry a aktivity, experimenty, exkurze, výlety, pozorování.

Výstupy: Aktivně naslouchat, koordinovat pohyb s rytmem, být komunikativní, pohotově reagovat na otázky,dozvídat se nové věci, chovat se prosociálně, sladit pohyb s rytmem, mít základy pro práci s informacemi, sledovat příběh, porozumět čtenému textu, chápat pravidla silničního provozu, zacházet s různým
výtvarným materiálem, využívat tvořivě různé materiály, být tvořivý/tvořivá.
*
*
*
Určeno pro školu
Mateřská škola
Roční období
Jaro Léto Podzim Zima
Věk
Od 2 let Od 3 let Předškoláci
Autor
Hurdová Eva Špačková Renata