VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

TC-142.7 Příběhy o tom, proč se slaví

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02652

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Zboží bohužel není skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
49 Kč
- +

Příběhy o tom, proč se slaví mezinárodní dny III

Záměr celku: Každý z nás slaví v průběhu roku svátek a narozeniny. Tyto oslavy patří pouze nám a naší rodině. Přesto v kalendáři nalezneme data svátků, které může na celém světě najednou slavit mnoho lidí, někdy i téměř všichni lidé na celém světě. Příběhy o jednotlivých mezinárodních dnech se stávají nejen motivací pro diskusi a rozhovory s dětmi, ale vybízejí k různorodým aktivitám i činnostem s dětmi a otevírají dětem současně nové obzory pro poznávání světa.

Činnosti: Poslech příběhů, diskuse, vyprávění, komunitní kruh, tvořivé hry, hry s materiály, didaktické hry, hry smyslové, hry pohybové, pozorování, pokusy a experimenty.

Výstupy: Aktivně naslouchat, být empatický, být komunikativní, být aktivní při tvoření sociálně přijatelných způsobů řešení situace, být ohleduplný k přírodě i zvířatům, cítit sounáležitost s živou a neživou přírodou, dozvídat se nové věci, chovat se prosociálně, mít základy pro práci s informacemi, sledovat příběh.

Příběhy o tom, proč se slaví mezinárodní dny III

Záměr celku: Každý z nás slaví v průběhu roku svátek a narozeniny. Tyto oslavy patří pouze nám a naší rodině. Přesto v kalendáři nalezneme data svátků, které může na celém světě najednou slavit mnoho lidí, někdy i téměř všichni lidé na celém světě. Příběhy o jednotlivých mezinárodních dnech se stávají nejen motivací pro diskusi a rozhovory s dětmi, ale vybízejí k různorodým aktivitám i činnostem s dětmi a otevírají dětem současně nové obzory pro poznávání světa.

Činnosti: Poslech příběhů, diskuse, vyprávění, komunitní kruh, tvořivé hry, hry s materiály, didaktické hry, hry smyslové, hry pohybové, pozorování, pokusy a experimenty.

Výstupy: Aktivně naslouchat, být empatický, být komunikativní, být aktivní při tvoření sociálně přijatelných způsobů řešení situace, být ohleduplný k přírodě i zvířatům, cítit sounáležitost s živou a neživou přírodou, dozvídat se nové věci, chovat se prosociálně, mít základy pro práci s informacemi, sledovat příběh.

*
*
*