📢 JAK UPRAVIT ŠVP V SOULADU S NOVÝM RVP? ON-LINE KONFERENCE PRO MŠ A ZŠ 👉 Přihlaste se ZDE

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

TC-131.4 Příběhy o školce

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02579

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Zboží bohužel není skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
28 Kč
- +

Záměr celku: Příběhy o školce lze využít k předčítání s dětmi, ale především se stanou motivací pro další aktivity. Nenásilnou formou dětem přibližují pocity a dojmy, které se vážou k loučení s mateřskou školou. Učí děti nenásilně chápat, že morální hodnoty jsou cennější než hodnoty materiální. Především první příběh lze využít jako netradiční inspiraci pro zajímavou oslavu konce školního roku a nápadité loučení s mateřskou školou.

Činnosti: Poslech příběhů, deklamace básně, diskuse a rozhovory s dětmi, pohybové hry a improvizace, výtvarné a tvořivé hry, didaktické hry.

Výstupy: Chápat důležitost vzájemných vztahů, vazeb a pocitu sounáležitosti v rámci kolektivu v MŠ, aktivně naslouchat, být empatický, být komunikativní, prožívat společnou radost, projevovat se tvořivě, sledovat příběh, zvládnout zacházení s výtvarným materiálem.

Záměr celku: Příběhy o školce lze využít k předčítání s dětmi, ale především se stanou motivací pro další aktivity. Nenásilnou formou dětem přibližují pocity a dojmy, které se vážou k loučení s mateřskou školou. Učí děti nenásilně chápat, že morální hodnoty jsou cennější než hodnoty materiální. Především první příběh lze využít jako netradiční inspiraci pro zajímavou oslavu konce školního roku a nápadité loučení s mateřskou školou.

Činnosti: Poslech příběhů, deklamace básně, diskuse a rozhovory s dětmi, pohybové hry a improvizace, výtvarné a tvořivé hry, didaktické hry.

Výstupy: Chápat důležitost vzájemných vztahů, vazeb a pocitu sounáležitosti v rámci kolektivu v MŠ, aktivně naslouchat, být empatický, být komunikativní, prožívat společnou radost, projevovat se tvořivě, sledovat příběh, zvládnout zacházení s výtvarným materiálem.

*
*
*