TC-131.4 Příběhy o školce

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02579
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
28 Kč
+ -

Záměr celku: Příběhy o školce lze využít k předčítání s dětmi, ale především se stanou motivací pro další aktivity. Nenásilnou formou dětem přibližují pocity a dojmy, které se vážou k loučení s mateřskou školou. Učí děti nenásilně chápat, že morální hodnoty jsou cennější než hodnoty materiální. Především první příběh lze využít jako netradiční inspiraci pro zajímavou oslavu konce školního roku a nápadité loučení s mateřskou školou.

Činnosti: Poslech příběhů, deklamace básně, diskuse a rozhovory s dětmi, pohybové hry a improvizace, výtvarné a tvořivé hry, didaktické hry.

Výstupy: Chápat důležitost vzájemných vztahů, vazeb a pocitu sounáležitosti v rámci kolektivu v MŠ, aktivně naslouchat, být empatický, být komunikativní, prožívat společnou radost, projevovat se tvořivě, sledovat příběh, zvládnout zacházení s výtvarným materiálem.

Záměr celku: Příběhy o školce lze využít k předčítání s dětmi, ale především se stanou motivací pro další aktivity. Nenásilnou formou dětem přibližují pocity a dojmy, které se vážou k loučení s mateřskou školou. Učí děti nenásilně chápat, že morální hodnoty jsou cennější než hodnoty materiální. Především první příběh lze využít jako netradiční inspiraci pro zajímavou oslavu konce školního roku a nápadité loučení s mateřskou školou.

Činnosti: Poslech příběhů, deklamace básně, diskuse a rozhovory s dětmi, pohybové hry a improvizace, výtvarné a tvořivé hry, didaktické hry.

Výstupy: Chápat důležitost vzájemných vztahů, vazeb a pocitu sounáležitosti v rámci kolektivu v MŠ, aktivně naslouchat, být empatický, být komunikativní, prožívat společnou radost, projevovat se tvořivě, sledovat příběh, zvládnout zacházení s výtvarným materiálem.

*
*
*
Věk
Od 2 let Od 3 let Předškoláci
Určeno pro
Mateřská škola
Formát
A4
Autor
Hurdová Eva