VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

TC-097.2 Rozvoj prosociálního chování dram. metod.

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02349

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Zboží bohužel není skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
14 Kč
- +

Záměr celku: Formou sociálního a prožitkového učení, pomocí technik dramatické výchovy v dětech rozvíjet prosociální chování a upevňovat pravidla chování ve vztahu k druhému. Tímto se u dětí rozvíjí tvořivé myšlení, učí se záměrně ovlivňovat své chování a pojmenovat emoce.

Činnosti: Rytmizace, zpěv; práce s knihou, encyklopedií; kresba; asociační kruh, narativní pantomima, hra v roli, pohybová improvizace.

Výstupy: Vytváření prosociálních postojů, seznamování s pravidly chování ve vztahu k druhému, rozvoj tvořivosti a tvořivého myšlení, rozvoj smyslového vnímání, získání schopnosti záměrně řídit své chování a ovlivňovat vlastní situaci, rozvoj kooperativních dovedností, rozvoj komunikativních dovedností a kultivovaného projevu.

Záměr celku: Formou sociálního a prožitkového učení, pomocí technik dramatické výchovy v dětech rozvíjet prosociální chování a upevňovat pravidla chování ve vztahu k druhému. Tímto se u dětí rozvíjí tvořivé myšlení, učí se záměrně ovlivňovat své chování a pojmenovat emoce.

Činnosti: Rytmizace, zpěv; práce s knihou, encyklopedií; kresba; asociační kruh, narativní pantomima, hra v roli, pohybová improvizace.

Výstupy: Vytváření prosociálních postojů, seznamování s pravidly chování ve vztahu k druhému, rozvoj tvořivosti a tvořivého myšlení, rozvoj smyslového vnímání, získání schopnosti záměrně řídit své chování a ovlivňovat vlastní situaci, rozvoj kooperativních dovedností, rozvoj komunikativních dovedností a kultivovaného projevu.

*
*
*