🎥 SLEDUJTE ZDARMA NÁŠ PODCAST UČIT, ŽÍT A NEZBLÁZNIT SE 👉 Klikněte ZDE

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

TC-089.2 Tady jsem doma

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02312

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Zboží bohužel není skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
14 Kč
- +

Záměr celku: Hlavním záměrem projektu je uvědomění si vztahu k místu – tady bydlím, tady je mi dobře, tady to mám rád, tady jsem doma. Seznámit se a poznat místo (vesnici, část města), kde bydlím, žiji společně se svou rodinou a kamarády, chodím do školky, nakoupit, na poštu, do kostela, na obecní úřad, do muzea. Zpřesnit orientaci v místě bydliště. Upřesnit pojem adresa, proč a k čemu ji potřebujeme. Dalšími záměry je rozvíjení pohybové fantazie, koordinace pohybů, ovládání vlastního těla; rozvíjení představivosti, paměti, předpočetních operací; rozvíjení kresby, malby, stříhání, nalepování – jemné motoriky.

Činnosti: vycházka, pozorování známých míst pohybové hry, prožitkové a tvořivé hry, rozhovor na téma, práce s mapou, prohlížení fotek, prostorové vytváření, stříhání a konstruování, kreslení, prosociální hra „S kamarádem na čaj“

Výstupy: orientovat se ve známém prostředí, ovládat jemnou a hrubou motoriku, rozvíjet prosociální vztahy a interpersonální myšlení, podporovat spolupráci, kooperaci, řešit problémy, zachycovat skutečnost a své představy

Záměr celku: Hlavním záměrem projektu je uvědomění si vztahu k místu – tady bydlím, tady je mi dobře, tady to mám rád, tady jsem doma. Seznámit se a poznat místo (vesnici, část města), kde bydlím, žiji společně se svou rodinou a kamarády, chodím do školky, nakoupit, na poštu, do kostela, na obecní úřad, do muzea. Zpřesnit orientaci v místě bydliště. Upřesnit pojem adresa, proč a k čemu ji potřebujeme. Dalšími záměry je rozvíjení pohybové fantazie, koordinace pohybů, ovládání vlastního těla; rozvíjení představivosti, paměti, předpočetních operací; rozvíjení kresby, malby, stříhání, nalepování – jemné motoriky.

Činnosti: vycházka, pozorování známých míst pohybové hry, prožitkové a tvořivé hry, rozhovor na téma, práce s mapou, prohlížení fotek, prostorové vytváření, stříhání a konstruování, kreslení, prosociální hra „S kamarádem na čaj“

Výstupy: orientovat se ve známém prostředí, ovládat jemnou a hrubou motoriku, rozvíjet prosociální vztahy a interpersonální myšlení, podporovat spolupráci, kooperaci, řešit problémy, zachycovat skutečnost a své představy

*
*
*