VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Studium pro logopedické asistenty

Kód: VZD00354
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
8 990 Kč
+ -
logopedický asistent

Kvalifikační studium

Tento vzdělávácí program proběhne v kombinované formě, viz níže. Program je akreditovaný pod názvem Primární legopedická prevence ve školství - logopedický asistent (kombinovaná forma).

Program je zaměřen na podporu znalostí a získání praktických dovedností v oblasti logopedické prevence a komunikačních dovedností u žáků předškolních zařízení a žáků mladšího školního věku.

Náplň práce a kvalifikace logopedického asistenta je stanovena Metodickým doporučením č.j. 14 712/2009-61 k zabezpečení logopedické péče ve školství. K výkonu práce logopedického asistenta je zapotřebí mít minimálně pedagogické vzdělání, stanovené pro učitele mateřské školy, základní školy, nebo střední školy.

Akreditace

Akreditovaný vzdělávací program je určen pro učitele mateřských škol a I. stupně základních škol, kteří chtějí zároveň pracovat jako logopedičtí asistenti a získat vzdělání dle čl. IV písm. c) dle metodického doporučení MŠMT k zabezpečení logopedické péče ve školství č. j. 14712/2009 – 61.

Průběh praxe

Každý účastník osobně navštíví vybranou mateřskou školu. Bude přítomen u skupinové či individuální logopedické intervence. Tato návštěva bude v rozsahu 8 vyuč. hodin. Další částí praxe je samostatná práce ve škole, ve které je účastník zaměstnán. Na základě získaných poznatků zpracuje závěrečnou práci.

Ukončení studia

Studium bude ukončeno závěrečným pohovorem a rozborem kazuistiky nebo kolektivní jazykovou chvilkou, kterou absolvent zpracuje na základě pedagogické praxe v oblasti logopedické prevence.

Náplň práce logopedického asistenta

  • podpora přirozeného rozvoje komunikačních schopností a dovedností u dětí v předškolním věku a mladším školním věku,
  • prevence vzniku poruch řeči,
  • prevence vzniku čtenářských obtíží,
  • poskytování informací zákonným zástupcům dětí/žáků (v rozsahu své působnosti).

Program je rozdělen na 6 částí

  • Systém logopedické péče v České republice - on-line
  • Ontogenetický vývoj řeči - on-line
  • Dítě s narušenou komunikační schopností - on-line
  • Metody a postupy podpory rozvoje dětské řeči - prezenční
  • Pedagog. praxe (20 hodin) - prezenční
  • Závěrečný kazuistický seminář - on-line
logopedický asistent

Kvalifikační studium

Tento vzdělávácí program proběhne v kombinované formě, viz níže. Program je akreditovaný pod názvem Primární legopedická prevence ve školství - logopedický asistent (kombinovaná forma).

Program je zaměřen na podporu znalostí a získání praktických dovedností v oblasti logopedické prevence a komunikačních dovedností u žáků předškolních zařízení a žáků mladšího školního věku.

Náplň práce a kvalifikace logopedického asistenta je stanovena Metodickým doporučením č.j. 14 712/2009-61 k zabezpečení logopedické péče ve školství. K výkonu práce logopedického asistenta je zapotřebí mít minimálně pedagogické vzdělání, stanovené pro učitele mateřské školy, základní školy, nebo střední školy.

Akreditace

Akreditovaný vzdělávací program je určen pro učitele mateřských škol a I. stupně základních škol, kteří chtějí zároveň pracovat jako logopedičtí asistenti a získat vzdělání dle čl. IV písm. c) dle metodického doporučení MŠMT k zabezpečení logopedické péče ve školství č. j. 14712/2009 – 61.

Průběh praxe

Každý účastník osobně navštíví vybranou mateřskou školu. Bude přítomen u skupinové či individuální logopedické intervence. Tato návštěva bude v rozsahu 8 vyuč. hodin. Další částí praxe je samostatná práce ve škole, ve které je účastník zaměstnán. Na základě získaných poznatků zpracuje závěrečnou práci.

Ukončení studia

Studium bude ukončeno závěrečným pohovorem a rozborem kazuistiky nebo kolektivní jazykovou chvilkou, kterou absolvent zpracuje na základě pedagogické praxe v oblasti logopedické prevence.

Náplň práce logopedického asistenta

  • podpora přirozeného rozvoje komunikačních schopností a dovedností u dětí v předškolním věku a mladším školním věku,
  • prevence vzniku poruch řeči,
  • prevence vzniku čtenářských obtíží,
  • poskytování informací zákonným zástupcům dětí/žáků (v rozsahu své působnosti).

Program je rozdělen na 6 částí

  • Systém logopedické péče v České republice - on-line
  • Ontogenetický vývoj řeči - on-line
  • Dítě s narušenou komunikační schopností - on-line
  • Metody a postupy podpory rozvoje dětské řeči - prezenční
  • Pedagog. praxe (20 hodin) - prezenční
  • Závěrečný kazuistický seminář - on-line
*
*
*