🎥 SLEDUJTE ZDARMA NÁŠ PODCAST UČIT, ŽÍT A NEZBLÁZNIT SE 👉 Klikněte ZDE

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Spolupráce dvou pedagogických pracovníků při realizaci výuky

VZD00219

Cílem semináře je seznámit pedagogy s metodami spolupráce dvou pedagogických pracovníků. Dozvíte se výhody této spolupráce, ale také i možná úskalí. Na semináři se dozvíte konkrétní zkušenostmi a příklady z praxe. Součástí vzdělávací akce je naplánování konkrétní aktivity, kterou v závěru semináře společně s lektorem vyhodnotíte. Součástí semináře je i diskuse.

Obsah kurzu v bodech:

  • Legislativní pohled, personální zajištění Pedagogičtí pracovníci ‒ kvalifikační předpoklady, role
    • Spolupráce učitelů
    • Spolupráce učitel ‒ asistent pedagoga
  • Prostor pro spolupráci dvou pedagogických pracovníků
    • Spolupráce v rámci jedné třídy, v rámci oboru, v rámci spojení více oborů, spolupráce mezi školami
    • Modely a cíle spolupráce ‒ učitel a asistent pedagoga v podpoře konkrétního žáka či celého třídního kolektivu; dva učitelé ve vztahu rovnocenných partnerů s cílem zvýšení kvality výuky a profesního rozvoje; učitelé ve vztahu mentor ‒ mentee jako prostředek profesního rozvoj
    • Podmínky úspěšné spolupráce Osobnostní nastavení pedagogických pracovníků
    • Podmínky ze strany školy
    • Možná rizika
  • Realizace spolupráce Společné plánování výuky
    • Společná realizace výuky
    • Společná reflexe výuky
    • Seznámení s konkrétními typy spolupráce ‒ např. učitel a asistent; týmová výuka; výuka na stanovištích; diferencovaná výuka; paralelní výuka
  • Technické zajištění spolupráce
    • Prostředky komunikace, sdílení dokumentů a informací ‒ on-line komunikace, on-line nástroje podporující spolupráci, sdílené úložiště
    • Možnosti financování
  • Plánování využití v praxi
    • Naplánování alespoň jedné konkrétní aktivity využívající nově získané vědomosti
    • Konzultace navržených aktivit

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Cílem semináře je seznámit pedagogy s metodami spolupráce dvou pedagogických pracovníků. Dozvíte se výhody této spolupráce, ale také i možná úskalí. Na semináři se dozvíte konkrétní zkušenostmi a příklady z praxe. Součástí vzdělávací akce je naplánování konkrétní aktivity, kterou v závěru semináře společně s lektorem vyhodnotíte. Součástí semináře je i diskuse.

Obsah kurzu v bodech:

  • Legislativní pohled, personální zajištění Pedagogičtí pracovníci ‒ kvalifikační předpoklady, role
    • Spolupráce učitelů
    • Spolupráce učitel ‒ asistent pedagoga
  • Prostor pro spolupráci dvou pedagogických pracovníků
    • Spolupráce v rámci jedné třídy, v rámci oboru, v rámci spojení více oborů, spolupráce mezi školami
    • Modely a cíle spolupráce ‒ učitel a asistent pedagoga v podpoře konkrétního žáka či celého třídního kolektivu; dva učitelé ve vztahu rovnocenných partnerů s cílem zvýšení kvality výuky a profesního rozvoje; učitelé ve vztahu mentor ‒ mentee jako prostředek profesního rozvoj
    • Podmínky úspěšné spolupráce Osobnostní nastavení pedagogických pracovníků
    • Podmínky ze strany školy
    • Možná rizika
  • Realizace spolupráce Společné plánování výuky
    • Společná realizace výuky
    • Společná reflexe výuky
    • Seznámení s konkrétními typy spolupráce ‒ např. učitel a asistent; týmová výuka; výuka na stanovištích; diferencovaná výuka; paralelní výuka
  • Technické zajištění spolupráce
    • Prostředky komunikace, sdílení dokumentů a informací ‒ on-line komunikace, on-line nástroje podporující spolupráci, sdílené úložiště
    • Možnosti financování
  • Plánování využití v praxi
    • Naplánování alespoň jedné konkrétní aktivity využívající nově získané vědomosti
    • Konzultace navržených aktivit
*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se

ℹ️ Aktuálně nemáme v nabídce žádný termín otevřeného kurzu. Přesto můžete tento kurz poptat na klíč níže (vzdělávání pro sborovnu). ⬇️