🎥 SLEDUJTE ZDARMA NÁŠ PODCAST UČIT, ŽÍT A NEZBLÁZNIT SE 👉 Klikněte ZDE

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Společné vzdělávání v základních a středních školách

VZD00154

Vzdělávací program je určený pedagogickým pracovníkům a vedení základních a středních škol. Poskytne Vám základní vhled do problematiky společného vzdělávání. Lektor se bude věnovat aktuální legislativě, která se týká společného vzdělávání, nově zaváděnému plánu pedagogické podpory v rámci 1. stupně podpůrných opatření a tvorbě a využití individuálního vzdělávacího plánu.

 1. Školská legislativa v aktuálním znění týkající se společného vzdělávání

  • Školská legislativa vztahující se k inkluzivnímu vzdělávání
  • Způsob poskytování poradenských služeb na základních a středních školách z pohledu legislativního rámce platného od 1. 9. 2016
  • Povinnosti škol v kontextu sociálněprávní ochrany dětí a mládeže, spolupráce s rodiči, práva a povinnosti, spolupráce s odbornými pracovišti

 2. Plán pedagogické podpory v rámci 1. stupně podpůrných opatření

  • Podpůrná opatření 1. stupně
  • Úpravy metod výuky, didaktické postupy a úpravy ve vzdělávání žáka, které mohou pedagogové využít bez doporučení odborného pracoviště
  • Specifičnost tvorby a využití plánu pedagogické podpory, způsob jeho tvorby
  • Provádění základní pedagogické diagnostiky a její praktické využití v rámci výchovně-vzdělávacího procesu a při tvorbě plánu pedagogické podpory
  • Zapojení rodičů (zákonných zástupců) při plnění plánu pedagogické podpory a aktivní zapojení žáka
  • Vlastní tvorba plánu pedagogické podpory

 3. Individuální vzdělávací plán pro žáka ZŠ jako jeden z druhů podpůrných opatření

  • Využití individuálního vzdělávacího plánu (IVP)
  • Úpravy metod výuky, didaktické postupy a úpravy ve vzdělávání žáka, které pedagogové využívají na základě doporučení odborného pracoviště (PPP, SPC)
  • Doporučení z odborného pracoviště – jak jej přečíst, rozebrat, jak s ním dále pracovat a jakým způsobem na základě doporučení vytvořit funkční individuální vzdělávací plán
  • Zapojení rodičů (zákonných zástupců) při plnění plánu pedagogické podpory a aktivní zapojení žáka
  • Vlastní tvorba IVP

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Vzdělávací program je určený pedagogickým pracovníkům a vedení základních a středních škol. Poskytne Vám základní vhled do problematiky společného vzdělávání. Lektor se bude věnovat aktuální legislativě, která se týká společného vzdělávání, nově zaváděnému plánu pedagogické podpory v rámci 1. stupně podpůrných opatření a tvorbě a využití individuálního vzdělávacího plánu.

 1. Školská legislativa v aktuálním znění týkající se společného vzdělávání

  • Školská legislativa vztahující se k inkluzivnímu vzdělávání
  • Způsob poskytování poradenských služeb na základních a středních školách z pohledu legislativního rámce platného od 1. 9. 2016
  • Povinnosti škol v kontextu sociálněprávní ochrany dětí a mládeže, spolupráce s rodiči, práva a povinnosti, spolupráce s odbornými pracovišti

 2. Plán pedagogické podpory v rámci 1. stupně podpůrných opatření

  • Podpůrná opatření 1. stupně
  • Úpravy metod výuky, didaktické postupy a úpravy ve vzdělávání žáka, které mohou pedagogové využít bez doporučení odborného pracoviště
  • Specifičnost tvorby a využití plánu pedagogické podpory, způsob jeho tvorby
  • Provádění základní pedagogické diagnostiky a její praktické využití v rámci výchovně-vzdělávacího procesu a při tvorbě plánu pedagogické podpory
  • Zapojení rodičů (zákonných zástupců) při plnění plánu pedagogické podpory a aktivní zapojení žáka
  • Vlastní tvorba plánu pedagogické podpory

 3. Individuální vzdělávací plán pro žáka ZŠ jako jeden z druhů podpůrných opatření

  • Využití individuálního vzdělávacího plánu (IVP)
  • Úpravy metod výuky, didaktické postupy a úpravy ve vzdělávání žáka, které pedagogové využívají na základě doporučení odborného pracoviště (PPP, SPC)
  • Doporučení z odborného pracoviště – jak jej přečíst, rozebrat, jak s ním dále pracovat a jakým způsobem na základě doporučení vytvořit funkční individuální vzdělávací plán
  • Zapojení rodičů (zákonných zástupců) při plnění plánu pedagogické podpory a aktivní zapojení žáka
  • Vlastní tvorba IVP
*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Aktuálně nemáme v nabídce žádný otevřený kurz.