Společné vzdělávání od teorie k praxi (PDF)

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF00406
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
270 Kč
+ -
Elektronická PDF publikace Společné vzdělávání od teorie k praxi má dvě části.

První část obsahuje východiska společného vzdělávání, jejich shrnutí a zpřehlednění pro praxi ve školách. V této části naleznete přehled vzájemných vztahů mezi částmi RVP a ŠVP, které se týkají společného vzdělávání. Dále publikace poskytuje strukturovaný pohled na podpůrná opatření a jejich vzájemné souvislosti pro snazší porozumění systému podpůrných opatření. V publikaci je zdůrazněno jedno z významných podpůrných opatření, a to úpravy hodnocení žáků. Autoři se zaměřili na formativní hodnocení a jeho použití v podpůrných opatřeních. Ve svém článku nabízí unikátní systém typologie metod, nástrojů a technik hodnocení „DTEM“. Typologie je postavena na čtyřech základních dimenzích a její využití umožňuje posuzovat formativní potenciál jednotlivých způsobů školního hodnocení. Tento systém a navazující „lexikon“ několika desítek námětů může být užitečným pomocníkem při úpravách hodnocení jako podpůrného opatření.

Ve druhé části publikace najde čtenář pohledy a zkušenosti praktiků, učitelek z prvního stupně. Dále publikace seznamuje s metodou Kids‘ Skills a jejím používáním ve škole. Tato metoda umožňuje pedagogům přistupovat k dětem s SVP individuálně, a přitom neztrácet ze zřetele práci se třídním kolektivem.

Formát: PDF, 60 stran


Elektronická PDF publikace Společné vzdělávání od teorie k praxi má dvě části.

První část obsahuje východiska společného vzdělávání, jejich shrnutí a zpřehlednění pro praxi ve školách. V této části naleznete přehled vzájemných vztahů mezi částmi RVP a ŠVP, které se týkají společného vzdělávání. Dále publikace poskytuje strukturovaný pohled na podpůrná opatření a jejich vzájemné souvislosti pro snazší porozumění systému podpůrných opatření. V publikaci je zdůrazněno jedno z významných podpůrných opatření, a to úpravy hodnocení žáků. Autoři se zaměřili na formativní hodnocení a jeho použití v podpůrných opatřeních. Ve svém článku nabízí unikátní systém typologie metod, nástrojů a technik hodnocení „DTEM“. Typologie je postavena na čtyřech základních dimenzích a její využití umožňuje posuzovat formativní potenciál jednotlivých způsobů školního hodnocení. Tento systém a navazující „lexikon“ několika desítek námětů může být užitečným pomocníkem při úpravách hodnocení jako podpůrného opatření.

Ve druhé části publikace najde čtenář pohledy a zkušenosti praktiků, učitelek z prvního stupně. Dále publikace seznamuje s metodou Kids‘ Skills a jejím používáním ve škole. Tato metoda umožňuje pedagogům přistupovat k dětem s SVP individuálně, a přitom neztrácet ze zřetele práci se třídním kolektivem.

Formát: PDF, 60 stran


*
*
*
Počet stran
60