VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici
Specifické poruchy chování u dětí předškolního věku v poslední třídě MŠ
Na semináři se seznámíte se základní terminologií a získáte potřebné znalosti k diagnostice specifických poruch chování. Osvojíte si řadu poznatků a praktických postupů v oblasti pedagogické diagnostiky. Díky tomu budete schopni přizpůsobit výuku potřebám žáků s poruchou chování. Účastníci vzdělávacího programu posoudí možnosti práce s dítětem, včasné diagnostiky a aplikace do výuky.
Stručný obsah:
- Včasná diagnostika a včasná intervence jako východiska pro práci s dítětem a s rodiči, na jejichž základě lze s dítětem účinně pracovat
- Základní pojmy, specifické poruchy chování, ADHD, ADD, hyperkinetický syndrom
- Vztah mezi specifickými poruchami chování a poruchami chování bez symptomů hyperkinetického syndromu
- Vztah mezi specifickými poruchami chování a specifickými poruchami učení na bázi ADHD se zaměřením na specifika pro práci učitele
- Objasnění symptomatologie těchto poruch, kritéria pro diagnostiku SPCH, platná legislativa, metody práce u dětí se SPCH v předškolním zařízení, spolupráce rodiny
- Postavení dítěte s ADHD v mateřské škole a vztah učitele k takovémuto dítěti
- Pedagogická diagnostika a depistáž dětí v mateřské škole učitelem, tvorba individuálních vzdělávacích plánů
- Prevence vzniku poruch chování u dětí s ADHD
- Diskuse a rozbor příkladů z praxe