Specializační studium pro koordinátory ICT

Kód: VZD00350
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
26 990 Kč
+ -

Veškeré vzdělávání je realizováno v souladu s normou ČSN EN ISO 9001:2016.
Pokud je kurz vhodný pro šablony, lze jej hradit z šablon OP JAK.
Veškeré kurzy z naší nabídky lze zároveň hradit z rozpočtu školy i soukromě.
Školám a organizacím nabízíme také možnost platby na fakturu.

Máte otázky? Podívejte se na nejčastější dotazy ke kurzům.

Buďte s námi hvězdou kabinetu!

Vyberte si odměnu za Váš profesní rozvoj.

studium pro koordinátory ict

Specializační studium

Komplexní vzdělávací program je určen pedagogickým pracovníkům, kteří chtějí vykonávat specializovanou činnost koordinace v oblasti informačních a komunikačních technologií.

Výuka v našem programu je postavena zejména na efektivním sdílení vlastních zkušeností pod odborným dohledem lektorů tak, aby získané kompetence byly ověřeny v praktické činnosti na vlastní škole, ale také posouzeny a zhodnoceny vlastní studijní skupinou uvnitř kurzu.

Chcete na toto studium čerpat finanční prostředky ze šablon OP JAK?

Dle pravidel OP JAK lze čerpat finanční prostředky ze šablon pouze na prezenční a distanční formu synchronního vzdělávání. Toto studium obsahuje 167 hodin synchronní formy vzdělávání a můžete na něj tak čerpat 20 šablon. Finanční prostředky získané ze šablon i přesto kompletně pokrývají výši ceny studia.

Obsah studia

Komplexní pohled na problematiku digitálních technologií ve školáchSdílená zkušenost bude jednou z hlavních metod výuky.

Komu je určeno

Specializační studium (DVPP) je určeno pedagogům základních a středních škol. Obsah tohoto je akreditován a vytvořen dle aktuálního standardu MŠMT čj. MSMT-7779/2020-1.

Profil absolventa

Absolventi budou vybaveni potřebnými odbornými kompetencemi pro výkon funkce koordinátora ICT ve smyslu nového standardu MŠMT, které jim umožní vnímat širší souvislosti při využívání ICT ve školách a školských zařízeních.

Časový plán a forma studia

  • Celková hodinová dotace: 250 vyučovacích hodin
  • Studium bude rozloženo do 14-16 měsíců, během kterých budou z výuky vynechány 2 měsíce letních prázdnin.
  • Obsah je složen ze 4 základních kompetenčních bloků, každý blok bude probíhat v cca 12 týdnech. Na začátku i na konci každého bloku proběhne jednodenní prezenční setkání. V závěru studia proběhne 1 závěrečné setkání a obhajoba závěrečné práce. Zbytek studia absolvujete z pohodlí svého domova nebo kabinetu.
  • Distanční část zahrnuje zpracovávání 4 povinných výstupů ke každému kompetenčnímu bloku, které jsou nedílnou součástí celého studia. Čas strávený nad přípravou těchto výstupů je zahrnut v celkové hodinové dotaci studia.

Studium stručně a v číslech

  • 250 vyuč. hodin studia
  • 15 až 16 měsíců
  • 14 dnů prezenční výuky (v případě omezení bude nahrazeno on-line výukou)
  • 35 dnů on-line přímé výuky
  • 24 vyuč. hodin nepovinných konzultací
  • 43 hodin samostatné práce
  • 4 zpracované výstupy
  • 1 závěrečná práce a její obhajoba

Studium povede tým expertních lektorů se zkušenostmi z praxe:

  • Ing. Milan Hausner
  • Mgr. Marek Adler
  • PaedDr. Karel Tomek
  • Mgr. Anna Doubková
  • Mgr. Václav Maněna
  • Mgr. Pavel Matějíček
  • Mgr. Karel Klatovský
  • Bc. Jaroslav Šindler
  • Bc. Radek Švehla

Výhody studia

  • Více než 50 % studia absolvujete distančně s účastí na pravidelných on-line konzultacích s lektory. Nebudete v tom sami.
  • Osobně se zúčastníte pouze 14 dnů prezenční výuky, která bude v případě omezení nahrazena on-line výukou.
  • Získáte nové znalosti a díky cenné výměně zkušeností budete sdílet a získávat náměty z praxe od ostatních účastníků studia.

Základní obsah – kompetenční bloky

Kompetence pro vedení lidí k zavádění digitálních technologií do života celé školy a k jejich efektivnímu používání pro výuku a učení žáků

  • koncepce, strategie a záměry na úrovni státu/kraje/obvodu ke vzdělávací politice a digitálním technologiím ve vzdělávání
  • standardy, normy a doporučení k digitálnímu vzdělávání, evaluační nástroje (standard konektivity školy, kritéria kvality digitálních vzdělávacích zdrojů, rámec digitálních kompetencí učitele, nástroje vlastního hodnocení digitálních kompetencí, Profil Škola21, Profil Učitel21, DigCompEdu atp.)
  • teorie řízení změny (management změny), online zdroje pro další vzdělávání
  • participativní metody a formy (spolu)práce
  • pedagogický leadership, vedení a rozvoj pedagogického sboru

Kompetence koordinační a manažerské – řízení procesů a projektů

  • využití digitálních technologií ve vybraných předmětech.
  • bezpečné virtuální prostředí
  • tvorba směrnic a pravidel, např. řád učeben apod.
  • hygiena a ergonomie
  • dotační zdroje, fundraising
  • tvorba plánu rozvoje školy v oblasti digitálních technologií, základní pravidla;
  • integrace digitálních technologií do ŠVP
  • využití digitálních technologií při výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných
  • informační systém školy
  • základní pravidla pro tvorbu a realizaci projektů

Kompetence mentorské, koučovací a lektorské – andragogické techniky

  • vybrané mentorské a koučovací dovednosti a techniky
  • kompetenční rámec kvalitní pedagogické praxe (využití digitálních technologií)
  • lektorské dovednosti, andragogika, celoživotní učení
  • metody vzdělávání (vědecké poznatky, technologický vývoj)
  • plán seberozvoje, autoevaluace, profesní portfolio, sebemotivace
  • práce s lidmi a jejich vedení, komunikace a řízení změny

Kompetence k digitálním technologiím (technické a technologické)

  • systémy pro řízení výuky
  • školní informační systémy
  • cloudové služby
  • webová prezentace školy
  • sociální sítě ve výuce
  • zavádění a podpora BYOD a 1:1
  • digitální technologie
  • správa a údržba síťové infrastruktury
  • bezpečnost digitální infrastruktury
  • autorské právo
  • licenční politika

 

Pro více informací nás kontaktujte

Ing. Simona Krausová

 

mob.: +420 770 157 109

e-mail: krausova@infracz.cz  

studium pro koordinátory ict

Specializační studium

Komplexní vzdělávací program je určen pedagogickým pracovníkům, kteří chtějí vykonávat specializovanou činnost koordinace v oblasti informačních a komunikačních technologií.

Výuka v našem programu je postavena zejména na efektivním sdílení vlastních zkušeností pod odborným dohledem lektorů tak, aby získané kompetence byly ověřeny v praktické činnosti na vlastní škole, ale také posouzeny a zhodnoceny vlastní studijní skupinou uvnitř kurzu.

Chcete na toto studium čerpat finanční prostředky ze šablon OP JAK?

Dle pravidel OP JAK lze čerpat finanční prostředky ze šablon pouze na prezenční a distanční formu synchronního vzdělávání. Toto studium obsahuje 167 hodin synchronní formy vzdělávání a můžete na něj tak čerpat 20 šablon. Finanční prostředky získané ze šablon i přesto kompletně pokrývají výši ceny studia.

Obsah studia

Komplexní pohled na problematiku digitálních technologií ve školáchSdílená zkušenost bude jednou z hlavních metod výuky.

Komu je určeno

Specializační studium (DVPP) je určeno pedagogům základních a středních škol. Obsah tohoto je akreditován a vytvořen dle aktuálního standardu MŠMT čj. MSMT-7779/2020-1.

Profil absolventa

Absolventi budou vybaveni potřebnými odbornými kompetencemi pro výkon funkce koordinátora ICT ve smyslu nového standardu MŠMT, které jim umožní vnímat širší souvislosti při využívání ICT ve školách a školských zařízeních.

Časový plán a forma studia

  • Celková hodinová dotace: 250 vyučovacích hodin
  • Studium bude rozloženo do 14-16 měsíců, během kterých budou z výuky vynechány 2 měsíce letních prázdnin.
  • Obsah je složen ze 4 základních kompetenčních bloků, každý blok bude probíhat v cca 12 týdnech. Na začátku i na konci každého bloku proběhne jednodenní prezenční setkání. V závěru studia proběhne 1 závěrečné setkání a obhajoba závěrečné práce. Zbytek studia absolvujete z pohodlí svého domova nebo kabinetu.
  • Distanční část zahrnuje zpracovávání 4 povinných výstupů ke každému kompetenčnímu bloku, které jsou nedílnou součástí celého studia. Čas strávený nad přípravou těchto výstupů je zahrnut v celkové hodinové dotaci studia.

Studium stručně a v číslech

  • 250 vyuč. hodin studia
  • 15 až 16 měsíců
  • 14 dnů prezenční výuky (v případě omezení bude nahrazeno on-line výukou)
  • 35 dnů on-line přímé výuky
  • 24 vyuč. hodin nepovinných konzultací
  • 43 hodin samostatné práce
  • 4 zpracované výstupy
  • 1 závěrečná práce a její obhajoba

Studium povede tým expertních lektorů se zkušenostmi z praxe:

  • Ing. Milan Hausner
  • Mgr. Marek Adler
  • PaedDr. Karel Tomek
  • Mgr. Anna Doubková
  • Mgr. Václav Maněna
  • Mgr. Pavel Matějíček
  • Mgr. Karel Klatovský
  • Bc. Jaroslav Šindler
  • Bc. Radek Švehla

Výhody studia

  • Více než 50 % studia absolvujete distančně s účastí na pravidelných on-line konzultacích s lektory. Nebudete v tom sami.
  • Osobně se zúčastníte pouze 14 dnů prezenční výuky, která bude v případě omezení nahrazena on-line výukou.
  • Získáte nové znalosti a díky cenné výměně zkušeností budete sdílet a získávat náměty z praxe od ostatních účastníků studia.

Základní obsah – kompetenční bloky

Kompetence pro vedení lidí k zavádění digitálních technologií do života celé školy a k jejich efektivnímu používání pro výuku a učení žáků

  • koncepce, strategie a záměry na úrovni státu/kraje/obvodu ke vzdělávací politice a digitálním technologiím ve vzdělávání
  • standardy, normy a doporučení k digitálnímu vzdělávání, evaluační nástroje (standard konektivity školy, kritéria kvality digitálních vzdělávacích zdrojů, rámec digitálních kompetencí učitele, nástroje vlastního hodnocení digitálních kompetencí, Profil Škola21, Profil Učitel21, DigCompEdu atp.)
  • teorie řízení změny (management změny), online zdroje pro další vzdělávání
  • participativní metody a formy (spolu)práce
  • pedagogický leadership, vedení a rozvoj pedagogického sboru

Kompetence koordinační a manažerské – řízení procesů a projektů

  • využití digitálních technologií ve vybraných předmětech.
  • bezpečné virtuální prostředí
  • tvorba směrnic a pravidel, např. řád učeben apod.
  • hygiena a ergonomie
  • dotační zdroje, fundraising
  • tvorba plánu rozvoje školy v oblasti digitálních technologií, základní pravidla;
  • integrace digitálních technologií do ŠVP
  • využití digitálních technologií při výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných
  • informační systém školy
  • základní pravidla pro tvorbu a realizaci projektů

Kompetence mentorské, koučovací a lektorské – andragogické techniky

  • vybrané mentorské a koučovací dovednosti a techniky
  • kompetenční rámec kvalitní pedagogické praxe (využití digitálních technologií)
  • lektorské dovednosti, andragogika, celoživotní učení
  • metody vzdělávání (vědecké poznatky, technologický vývoj)
  • plán seberozvoje, autoevaluace, profesní portfolio, sebemotivace
  • práce s lidmi a jejich vedení, komunikace a řízení změny

Kompetence k digitálním technologiím (technické a technologické)

  • systémy pro řízení výuky
  • školní informační systémy
  • cloudové služby
  • webová prezentace školy
  • sociální sítě ve výuce
  • zavádění a podpora BYOD a 1:1
  • digitální technologie
  • správa a údržba síťové infrastruktury
  • bezpečnost digitální infrastruktury
  • autorské právo
  • licenční politika

 

Pro více informací nás kontaktujte

Ing. Simona Krausová

 

mob.: +420 770 157 109

e-mail: krausova@infracz.cz  

Součástí kurzu jsou kvalitní studijní a podpůrné materiály

U prezenčních kurzů je samozřejmostí bohaté občerstvení.

Po absolvování kurzu Vám vystavíme osvědčení.

Nejčastější dotazy ke kurzům

*
*
*