🎥 SLEDUJTE ZDARMA NÁŠ PODCAST UČIT, ŽÍT A NEZBLÁZNIT SE 👉 Klikněte ZDE

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Sociální klima třídy a role učitele

Kód: VZD00142

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Zboží bohužel není skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
2 390 Kč
- +

 V tomto vzdělávacím programu získáte znalosti a upevníte si své dovednosti a kompetence, a to i v oblasti inkluze.
Školu a v ní i každou třídu můžeme vnímat jako specifickou a svébytnou sociální skupinu. Klima třídy je jevem dlouhodobým, trvajícím několik měsíců a let. Zahrnuje sociálněpsychologické aspekty, jak je vnímají, hodnotí a spoluutvářejí žáci a učitelé. Jde tedy obrazně řečeno o to, co je „za kulisami“ třídy, jak chce vypadat navenek před pozorovatelem a o to, jak to je doopravdy. Dění v těchto sociálních skupinách je pro výuku velmi důležité a dokáže výchovně-vzdělávací proces všem jeho účastníkům významně ulehčit nebo také zkomplikovat.

Seznámíte se s tím, jakým způsobem je možné rozvíjet dovednosti a kompetence vedoucí k pozitivnímu klimatu třídy a tím i k efektivní výuce a prevenci negativních jevů ve školním prostředí.
Obsah programu v bodech:

  • Objasnění základních pojmů – klima třídy, sociální klima třídy, spolutvůrci třídního klimatu
  • Pedagogická diagnostika školní třídy – mechanismy, které toto klima ovlivňují, prevence vztahů, sociálněpsychologické aspekty vedení třídy, pozice a role žáka ve školní třídě
  • Sociální klima třídy a pedagogická diagnostika
  • Nabídka činností zaměřených na podporu utváření pozitivního sociálního klimatu ve třídě
  • Aktivity zaměřené na:
  • vzájemné poznání žáků
  • schopnosti spolupráce
  • efektivní řešení konfliktů v kolektivu
  • efektivní komunikaci v kolektivu
  • Dotazy a diskuse

 V tomto vzdělávacím programu získáte znalosti a upevníte si své dovednosti a kompetence, a to i v oblasti inkluze.
Školu a v ní i každou třídu můžeme vnímat jako specifickou a svébytnou sociální skupinu. Klima třídy je jevem dlouhodobým, trvajícím několik měsíců a let. Zahrnuje sociálněpsychologické aspekty, jak je vnímají, hodnotí a spoluutvářejí žáci a učitelé. Jde tedy obrazně řečeno o to, co je „za kulisami“ třídy, jak chce vypadat navenek před pozorovatelem a o to, jak to je doopravdy. Dění v těchto sociálních skupinách je pro výuku velmi důležité a dokáže výchovně-vzdělávací proces všem jeho účastníkům významně ulehčit nebo také zkomplikovat.

Seznámíte se s tím, jakým způsobem je možné rozvíjet dovednosti a kompetence vedoucí k pozitivnímu klimatu třídy a tím i k efektivní výuce a prevenci negativních jevů ve školním prostředí.
Obsah programu v bodech:

  • Objasnění základních pojmů – klima třídy, sociální klima třídy, spolutvůrci třídního klimatu
  • Pedagogická diagnostika školní třídy – mechanismy, které toto klima ovlivňují, prevence vztahů, sociálněpsychologické aspekty vedení třídy, pozice a role žáka ve školní třídě
  • Sociální klima třídy a pedagogická diagnostika
  • Nabídka činností zaměřených na podporu utváření pozitivního sociálního klimatu ve třídě
  • Aktivity zaměřené na:
  • vzájemné poznání žáků
  • schopnosti spolupráce
  • efektivní řešení konfliktů v kolektivu
  • efektivní komunikaci v kolektivu
  • Dotazy a diskuse
*
*
*