RŮZNÉ? STEJNÉ! MATEMATIKA

Výrobce: Fox Games s.r.o.
Kód: ARD02367

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
Běžná cena: 1 585 Kč
1 348 Kč
+ -

Různé? Stejné! Matematika je soubor karet, který vznikl ve spolupráci s odborníky z Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy.
Každé balení obsahuje čtvercové, kruhové a šestiúhelníkové karty, které lze mezi sebou kombinovat. Aktivity, které lze s těmito kartami hrát, jsou založeny na vyhledávání různých vyjádření matematických pojmů – název, definice, konkrétní příklad, vzoreček, graf atd.
Základní myšlenka tohoto souboru aktivit je, že pokud něčemu opravdu rozumím, tak to poznám a umím použít v různých situacích. 

Komu jsou herní karty určeny?
• hráčům od 12 let
• pro 1 - 6 hráčů
• doba aktivity je individuální dle potřeb učitele a zaměření hodiny

Co soubor herních karet obsahuje?
ČTVERCOVÉ KARTY – Matematické pexetrio
První varianta pexesa – místo dvojic stejných obrázků se hledá trojice různých karet, které spolu souvisí.
V každé krabici je 36 trojic kartiček. Lze je rozdělit na tři sady karet buď tematicky, či dle obtížnosti.
Učitel si ale může z kartiček udělat i vlastní sadu, podle toho, které pojmy chce procvičit, a její velikostí nastavit i potřebný čas.

KRUHOVÉ A ŠESTIÚHELNÍKOVÉ KARTY
Dále krabice obsahuje dvě sady velkých hracích karet s pěti, resp. šesti pojmy.
Rozmístění pojmů na kartách je takové, že každé dvě karty mají společný právě jeden pojem, ale vyjádřený různými způsoby (obrázek, definice, vzoreček, vtip,…).
Princip těchto her je párovat a vysvětlit, které obrázky či texty patří k sobě. Při aktivitách s těmito kartami není vhodné dávat důraz na postřeh a rychlost, ale spíše na schopnost nalézt a zdůvodnit vztahy mezi jednotlivými znázorněními.
Aktivity s těmito kartami mají mnoho variatn, které jsou popsány v manuálu pro učitele (součástí balení) Lze je modifikovat dle zaměření hodin, počtu žáků i úrovně znalostí. Navíc lze karty kombinovat i se čtvercovými kartami.

Co říkají o souboru karet odborníci?
RNDr. Irena Dvořáková, Ph.D., Katedra didaktiky fyziky, Matematicko-fyzikální fakulta UK
„Mnozí učitelé přemýšlejí, jak udělat výuku matematiky a fyziky zajímavější, než jen učit stylem otevřete si učebnici a naučte se, spočítejte, atd.
Někteří hledají cesty, jak žáky nechat bádat nad různými problémy, další připravují pro žáky experimenty, jiní připravují či vyhledávají zajímavá výuková videa - každý hledá to, co jemu a jeho žákům vyhovuje.
Tyto hry vám nabízejí další možnost, jak zpestřit výuku a zároveň umožnit žákům řešit problémy, zamýšlet se nad tím, co s čím souvisí. Podle mých zkušeností si žáci hrají rádi - nejen na mobilu, ale i ve škole, když je jim to nabídnuto.
Zkuste to ve svých třídách, třeba zjistíte, že hra do výuky matematiky a fyziky může patřit i ve vašich třídách.“ 

RNDr. Zdeňka Koupilová, PhD., autorka hry. Katedra didaktiky fyziky, Matematicko-fyzikální fakulta UK
"Ve fyzice i matematice je důležité rozumět dostatečně dobře podstatě používaných pojmů. To znamená propojit různé způsoby, jak jednu věc vyjádřit, umět převést jedno vyjádření na jiné či zvolit vhodný způsob reprezentace podle situace.
Dalším důležitým krokem je umět různé reprezentace propojit. Toto všechno si žáci procvičí ve hře RŮZNÉ? STEJNÉ! A ještě se u toho parádně pobaví."

Proč by měly být tyto herní karty zařazeny do výuky na školách? Protože …
• vznikly ve spolupráci s odborníky v oblasti vzdělávání
• jsou navrženy v souladu s inovativními trendy v oblasti vzdělávání
• jsou primárně vytvořeny pro využití ve výuce
• jsou vytvořeny dle požadavků učitelů
                    o pravidla lze vysvětit velmi rychle
                    o lehká modifikace
                    o Nevyžaduje dlouhou přípravu

Celý soubor her lze vnímat jako velmi zajímavý materiál, který dává učiteli mnoho možností.
Budou žáci pracovat individuálně? Nebo ve skupinách? Budou více soutěžit či spolupracovat? Hledat jen dvojice, nebo skupiny pojmů? V konečném důsledku se jedná o velmi obsáhlou zásobárnu cvičení, kterou využije každý učitel matematiky.
Součástí balení je i manuál s různými tipy na využití.

Různé? Stejné! Matematika je soubor karet, který vznikl ve spolupráci s odborníky z Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy.
Každé balení obsahuje čtvercové, kruhové a šestiúhelníkové karty, které lze mezi sebou kombinovat. Aktivity, které lze s těmito kartami hrát, jsou založeny na vyhledávání různých vyjádření matematických pojmů – název, definice, konkrétní příklad, vzoreček, graf atd.
Základní myšlenka tohoto souboru aktivit je, že pokud něčemu opravdu rozumím, tak to poznám a umím použít v různých situacích. 

Komu jsou herní karty určeny?
• hráčům od 12 let
• pro 1 - 6 hráčů
• doba aktivity je individuální dle potřeb učitele a zaměření hodiny

Co soubor herních karet obsahuje?
ČTVERCOVÉ KARTY – Matematické pexetrio
První varianta pexesa – místo dvojic stejných obrázků se hledá trojice různých karet, které spolu souvisí.
V každé krabici je 36 trojic kartiček. Lze je rozdělit na tři sady karet buď tematicky, či dle obtížnosti.
Učitel si ale může z kartiček udělat i vlastní sadu, podle toho, které pojmy chce procvičit, a její velikostí nastavit i potřebný čas.

KRUHOVÉ A ŠESTIÚHELNÍKOVÉ KARTY
Dále krabice obsahuje dvě sady velkých hracích karet s pěti, resp. šesti pojmy.
Rozmístění pojmů na kartách je takové, že každé dvě karty mají společný právě jeden pojem, ale vyjádřený různými způsoby (obrázek, definice, vzoreček, vtip,…).
Princip těchto her je párovat a vysvětlit, které obrázky či texty patří k sobě. Při aktivitách s těmito kartami není vhodné dávat důraz na postřeh a rychlost, ale spíše na schopnost nalézt a zdůvodnit vztahy mezi jednotlivými znázorněními.
Aktivity s těmito kartami mají mnoho variatn, které jsou popsány v manuálu pro učitele (součástí balení) Lze je modifikovat dle zaměření hodin, počtu žáků i úrovně znalostí. Navíc lze karty kombinovat i se čtvercovými kartami.

Co říkají o souboru karet odborníci?
RNDr. Irena Dvořáková, Ph.D., Katedra didaktiky fyziky, Matematicko-fyzikální fakulta UK
„Mnozí učitelé přemýšlejí, jak udělat výuku matematiky a fyziky zajímavější, než jen učit stylem otevřete si učebnici a naučte se, spočítejte, atd.
Někteří hledají cesty, jak žáky nechat bádat nad různými problémy, další připravují pro žáky experimenty, jiní připravují či vyhledávají zajímavá výuková videa - každý hledá to, co jemu a jeho žákům vyhovuje.
Tyto hry vám nabízejí další možnost, jak zpestřit výuku a zároveň umožnit žákům řešit problémy, zamýšlet se nad tím, co s čím souvisí. Podle mých zkušeností si žáci hrají rádi - nejen na mobilu, ale i ve škole, když je jim to nabídnuto.
Zkuste to ve svých třídách, třeba zjistíte, že hra do výuky matematiky a fyziky může patřit i ve vašich třídách.“ 

RNDr. Zdeňka Koupilová, PhD., autorka hry. Katedra didaktiky fyziky, Matematicko-fyzikální fakulta UK
"Ve fyzice i matematice je důležité rozumět dostatečně dobře podstatě používaných pojmů. To znamená propojit různé způsoby, jak jednu věc vyjádřit, umět převést jedno vyjádření na jiné či zvolit vhodný způsob reprezentace podle situace.
Dalším důležitým krokem je umět různé reprezentace propojit. Toto všechno si žáci procvičí ve hře RŮZNÉ? STEJNÉ! A ještě se u toho parádně pobaví."

Proč by měly být tyto herní karty zařazeny do výuky na školách? Protože …
• vznikly ve spolupráci s odborníky v oblasti vzdělávání
• jsou navrženy v souladu s inovativními trendy v oblasti vzdělávání
• jsou primárně vytvořeny pro využití ve výuce
• jsou vytvořeny dle požadavků učitelů
                    o pravidla lze vysvětit velmi rychle
                    o lehká modifikace
                    o Nevyžaduje dlouhou přípravu

Celý soubor her lze vnímat jako velmi zajímavý materiál, který dává učiteli mnoho možností.
Budou žáci pracovat individuálně? Nebo ve skupinách? Budou více soutěžit či spolupracovat? Hledat jen dvojice, nebo skupiny pojmů? V konečném důsledku se jedná o velmi obsáhlou zásobárnu cvičení, kterou využije každý učitel matematiky.
Součástí balení je i manuál s různými tipy na využití.

*
*
*
Materiál
Karton Papír
Předmět ZŠ
Matematika
Rok vydání
2022
Rozvíjí se
Logika Počítání Postřeh Soustředění Vědomosti
Určeno pro
6. třída ZŠ 7. třída ZŠ 8. třída ZŠ 9. třída ZŠ
Určeno pro
Holka Kluk
Věk
Od 12 let Od 13 let Od 14 let Od 15 let