🎥 SLEDUJTE ZDARMA NÁŠ PODCAST UČIT, ŽÍT A NEZBLÁZNIT SE 👉 Klikněte ZDE

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Různé příležitosti aktivního učení v přírodovědných předmětech

VZD00215
Kurz  je zaměřený na vzdělávání pedagogických pracovníků ve formách a metodách výuky, včetně badatelsky orientované vzdělávání a místně zakotveného učení, a to s využitím lehce dostupných pomůcek, které směřuje k popularizaci a zatraktivnění přírodovědného a environmentálního vzdělávání včetně motivace žáků přírodovědnému vzdělávání. Důraz je kladen zejména na interaktivitu a učení objevování přírodních věd prostřednictvím osobní zkušenosti. Cílem vzdělávacího programu je ukázat, co by mohlo žáky přivést ke studiu přírodních věd. Každopádně jde o metody a formy aktvního učení. Každý učitel přírodních věd má příležitost nadchnout žáky k zájmu o učení. Seminář představí základní směry, jak je možné toho dosáhnout. Jde např. o bádání, kdy žáci ověřují hypotézu, kterou sami naformulují - což je základní princip badatelsky orientované výuky. Nebo žáci bádají v okolí školy - což je nazýváno místně zakotveným učením. Nebo odhadují a výpočtem ověřují správnost svého odhadu. Seminář nabízí široké spektrum aktivit,ze kterého si každý účastník vybere to, co je pro něj použitelné.

Podrobný přehled témat výuky:
  • Metody aktivního učení a model třífázového učení: evokace - uvědomění si významu - reflexe (práce s texty, diskusní techniky, řešení problémů, heuristické metody)
  • Formy aktivního učení (skupinová práce, kooperativní učení, diskuze, kolující flipy, skládankové učení)
  • Badatelsky orientovaná výuka
  • Místně zakotvené učení
  • Práce v centrech aktivit
  • Vyučovací jednotky zaměřené na mezipředmětové vztahy (papír, brambory)
  • Integrovaná tematická výuka
  • Projekty a projektové vyučování
  • Globální výchova
  • Výukové programy s využitím metod aktivního učení
  • Cíle a kritéria hodnocení

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Kurz  je zaměřený na vzdělávání pedagogických pracovníků ve formách a metodách výuky, včetně badatelsky orientované vzdělávání a místně zakotveného učení, a to s využitím lehce dostupných pomůcek, které směřuje k popularizaci a zatraktivnění přírodovědného a environmentálního vzdělávání včetně motivace žáků přírodovědnému vzdělávání. Důraz je kladen zejména na interaktivitu a učení objevování přírodních věd prostřednictvím osobní zkušenosti. Cílem vzdělávacího programu je ukázat, co by mohlo žáky přivést ke studiu přírodních věd. Každopádně jde o metody a formy aktvního učení. Každý učitel přírodních věd má příležitost nadchnout žáky k zájmu o učení. Seminář představí základní směry, jak je možné toho dosáhnout. Jde např. o bádání, kdy žáci ověřují hypotézu, kterou sami naformulují - což je základní princip badatelsky orientované výuky. Nebo žáci bádají v okolí školy - což je nazýváno místně zakotveným učením. Nebo odhadují a výpočtem ověřují správnost svého odhadu. Seminář nabízí široké spektrum aktivit,ze kterého si každý účastník vybere to, co je pro něj použitelné.

Podrobný přehled témat výuky:
  • Metody aktivního učení a model třífázového učení: evokace - uvědomění si významu - reflexe (práce s texty, diskusní techniky, řešení problémů, heuristické metody)
  • Formy aktivního učení (skupinová práce, kooperativní učení, diskuze, kolující flipy, skládankové učení)
  • Badatelsky orientovaná výuka
  • Místně zakotvené učení
  • Práce v centrech aktivit
  • Vyučovací jednotky zaměřené na mezipředmětové vztahy (papír, brambory)
  • Integrovaná tematická výuka
  • Projekty a projektové vyučování
  • Globální výchova
  • Výukové programy s využitím metod aktivního učení
  • Cíle a kritéria hodnocení
*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Aktuálně nemáme v nabídce žádný otevřený kurz.