RŮZ-010.1 Cizí jazyk v MŠ

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF01301
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
7 Kč
+ -

Úvod: Od 90. let prochází naše republika mnoha změnami jak politickými, tak i společenskými. Vstup do EU otevřel svět s multikulturními prvky, který přináší pozitivní, ale i negativní stránky. Velkým problémem je jazyková bariéra. Znalost alespoň jednoho cizího jazyka se stává nezbytností.

Zamysleme se nad otázkou, kdy je vhodné s učením cizímu jazyku začít. Při řešení problému vylučujeme děti vychovávané v dvojjazyčném prostředí, protože se jedná o prostředí diametrálně odlišné. Na základních školách se začíná s výukou cizího jazyka od třetího ročníku, ale děti mají možnost učit se cizí jazyk v nepovinných kurzech již od prvního ročníku.

Závěr: KAFOMET je odborná metodická publikace, jejíž součástí jsou i příspěvky z oblasti seznamování s cizím jazykem. Publikaci již odebírá velký počet mateřských škol, je proto žádoucí vám tyto příspěvky dodávat. Od některých učitelek jsme obdrželi dotazy, proč tyto příspěvky zařazujeme, když ony je nevyužijí. Cítili jsme proto potřebu vysvětlit důvody a domníváme se, že by to byl krok zpět, kdybychom cizí jazyky opomíjeli.

Úvod: Od 90. let prochází naše republika mnoha změnami jak politickými, tak i společenskými. Vstup do EU otevřel svět s multikulturními prvky, který přináší pozitivní, ale i negativní stránky. Velkým problémem je jazyková bariéra. Znalost alespoň jednoho cizího jazyka se stává nezbytností.

Zamysleme se nad otázkou, kdy je vhodné s učením cizímu jazyku začít. Při řešení problému vylučujeme děti vychovávané v dvojjazyčném prostředí, protože se jedná o prostředí diametrálně odlišné. Na základních školách se začíná s výukou cizího jazyka od třetího ročníku, ale děti mají možnost učit se cizí jazyk v nepovinných kurzech již od prvního ročníku.

Závěr: KAFOMET je odborná metodická publikace, jejíž součástí jsou i příspěvky z oblasti seznamování s cizím jazykem. Publikaci již odebírá velký počet mateřských škol, je proto žádoucí vám tyto příspěvky dodávat. Od některých učitelek jsme obdrželi dotazy, proč tyto příspěvky zařazujeme, když ony je nevyužijí. Cítili jsme proto potřebu vysvětlit důvody a domníváme se, že by to byl krok zpět, kdybychom cizí jazyky opomíjeli.

*
*
*
Formát
A4
Autor
Vránová Marie Gricová Dana