🎥 SLEDUJTE ZDARMA NÁŠ PODCAST UČIT, ŽÍT A NEZBLÁZNIT SE 👉 Klikněte ZDE

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

ŘŠ-020.4 Pozorování dítěte v MŠ

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02317

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Zboží bohužel není skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
28 Kč
- +

Záměr celku: Příspěvek pojednává o myšlenkovém procesu učitelky mateřské školy při pozorování dětí. Pozorování dětí je důležitou součástí výchovně-vzdělávacího procesu. Na základě pozorování učitelka poznává dítě, jeho individualitu, jeho silné a slabé stránky. To jí napomáhá při individuální práci s dítětem.

Klíčové pojmy: Pozorování, diagnostika, adaptace.

Záměr celku: Příspěvek pojednává o myšlenkovém procesu učitelky mateřské školy při pozorování dětí. Pozorování dětí je důležitou součástí výchovně-vzdělávacího procesu. Na základě pozorování učitelka poznává dítě, jeho individualitu, jeho silné a slabé stránky. To jí napomáhá při individuální práci s dítětem.

Klíčové pojmy: Pozorování, diagnostika, adaptace.

*
*
*