ŘŠ-020.4 Pozorování dítěte v MŠ

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02317
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
28 Kč
+ -

Záměr celku: Příspěvek pojednává o myšlenkovém procesu učitelky mateřské školy při pozorování dětí. Pozorování dětí je důležitou součástí výchovně-vzdělávacího procesu. Na základě pozorování učitelka poznává dítě, jeho individualitu, jeho silné a slabé stránky. To jí napomáhá při individuální práci s dítětem.

Klíčové pojmy: Pozorování, diagnostika, adaptace.

Záměr celku: Příspěvek pojednává o myšlenkovém procesu učitelky mateřské školy při pozorování dětí. Pozorování dětí je důležitou součástí výchovně-vzdělávacího procesu. Na základě pozorování učitelka poznává dítě, jeho individualitu, jeho silné a slabé stránky. To jí napomáhá při individuální práci s dítětem.

Klíčové pojmy: Pozorování, diagnostika, adaptace.

*
*
*
Věk
Od 2 let Od 3 let Předškoláci
Určeno pro
Mateřská škola
Formát
A4
Autor
Doležalová Miluše