VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Rozvoj grafomotorických dovedností a odstranění grafomotorických obtíží

Kód: VZD02273

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Zboží bohužel není skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
1 990 Kč
- +
Vzdělávací program je zaměřený na otázky týkající se rozvoje hrubé a jemné motoriky v návaznosti na systematický rozvoj grafomotorických dovedností a odstranění obtíží spojených se psaním.
Budou vám prezentovány jednotlivé metodické postupy v oblasti rozvoje grafomotorických a vizuomotorických dovedností a schopností dětí předškolního věku, přípravných tříd a 1. tříd ZŠ.  Důraz bude kladen zejména na vývojové hledisko jednotlivých percepčně-motorických funkcí. Seznámíte se s dostupnými metodickými materiály a pomůckami formou foto-prezentace.

Bude probrána otázka prevence grafomotorických a vizuomotorických obtíží již v předškolním věku. Objasněna bude problematika metodického vedení předškoláků v oblasti rozvoje grafomotoriky a vizuomotoriky. 

Obsah kurzu v bodech:
  • Rozvoj hrubé motoriky – koordinace, zpřesnění, harmonizace pohybů
  • Rozvoj jemné motoriky – cvičení jemné motoriky
  • Vizuomotorika -  koordinace oko-ruka
  • Ambidextrie
  • LATERALITA – souhlasná, zkřížená
  • Otázka leváků
  • Prezentace vývojového hlediska vzhledem k nácviku jednotlivých grafomotorických prvků
  • Cvičení vizuomotorické koordinace
  • Metodika grafomotorických cvičení – metoda obtahování
  • Odstraňování grafomotorických obtíží
  • Prezentace metodických materiálů, pomůcek vhodných pro edukaci v oblasti rozvoje grafomotorických a vizuomorických schopností a dovedností

Cíl kurzu

Rozšířit kompetence pedagogů v oblasti pedagogické diagnostiky dětí předškolního věku – zvolení vhodného postupu vzhledem k vývojové úrovni dítěte v dané sledované oblasti. 
Poskytnout konkrétní metodické vedení dětí v oblasti grafomotorické a vizuomotorické, jejichž základy jsou velmi důležité pro úspěšný start do 1. třídy ZŠ a jež jsou výstupními standardy pro MŠ v rozvoji předškolního dítěte.

Vzdělávací program je zaměřený na otázky týkající se rozvoje hrubé a jemné motoriky v návaznosti na systematický rozvoj grafomotorických dovedností a odstranění obtíží spojených se psaním.
Budou vám prezentovány jednotlivé metodické postupy v oblasti rozvoje grafomotorických a vizuomotorických dovedností a schopností dětí předškolního věku, přípravných tříd a 1. tříd ZŠ.  Důraz bude kladen zejména na vývojové hledisko jednotlivých percepčně-motorických funkcí. Seznámíte se s dostupnými metodickými materiály a pomůckami formou foto-prezentace.

Bude probrána otázka prevence grafomotorických a vizuomotorických obtíží již v předškolním věku. Objasněna bude problematika metodického vedení předškoláků v oblasti rozvoje grafomotoriky a vizuomotoriky. 

Obsah kurzu v bodech:
  • Rozvoj hrubé motoriky – koordinace, zpřesnění, harmonizace pohybů
  • Rozvoj jemné motoriky – cvičení jemné motoriky
  • Vizuomotorika -  koordinace oko-ruka
  • Ambidextrie
  • LATERALITA – souhlasná, zkřížená
  • Otázka leváků
  • Prezentace vývojového hlediska vzhledem k nácviku jednotlivých grafomotorických prvků
  • Cvičení vizuomotorické koordinace
  • Metodika grafomotorických cvičení – metoda obtahování
  • Odstraňování grafomotorických obtíží
  • Prezentace metodických materiálů, pomůcek vhodných pro edukaci v oblasti rozvoje grafomotorických a vizuomorických schopností a dovedností

Cíl kurzu

Rozšířit kompetence pedagogů v oblasti pedagogické diagnostiky dětí předškolního věku – zvolení vhodného postupu vzhledem k vývojové úrovni dítěte v dané sledované oblasti. 
Poskytnout konkrétní metodické vedení dětí v oblasti grafomotorické a vizuomotorické, jejichž základy jsou velmi důležité pro úspěšný start do 1. třídy ZŠ a jež jsou výstupními standardy pro MŠ v rozvoji předškolního dítěte.

*
*
*