🎥 SLEDUJTE ZDARMA NÁŠ PODCAST UČIT, ŽÍT A NEZBLÁZNIT SE 👉 Klikněte ZDE

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Rozvoj čtenářské a informační gramotnosti u žáků se SPU a SPCH

VZD00258

Předáme Vám originálně zpracované didaktické zkušenosti pedagogů z praxe, které zahrnují různé oblasti vzdělávání a jsou zaměřené na rozvoj čtenářské gramotnosti u žáků se specifickými poruchami učení a chování.

Lektor Vám zároveň představí vlastní, nové a obecně málo známé formy a metody vyučování.

První část semináře je zaměřena na obecnější principy metodiky a didaktiky (na praktických příkladech), na využití inovativních, aktivizujících metod, v druhé části pak na ukázky konkrétních možností, jak výuku vést a obohacovat o zajímavé prvky a činnosti.

Budete se věnovat především těmto formám a metodám práce: otevřenému učení a prožitkovému učení, vyhledávání a zpracovávání informací, technikám RWCT – metoda I.N.S.E.R.T. –, pětilístku, volnému psaní, metodě barevných papírů, třífázovému rozhovoru…

Stručný obsah:

  • Změny ve vzdělávání – kurikulární reforma, rozvoj klíčových kompetencí (kompetence pro život)
  • Čtenářská gramotnost – vyvození sedmi základních strategií čtenářské gramotnosti
  • Obecná pedagogika – metody a formy práce, které rozvíjejí nejvíce klíčových kompetencí (vyvození)
  • Model vzdělávání: E-U-R
  • Inovativní a aktivizující metody a formy práce: prvky RWCT (včetně vyvození vhodných metod hodnocení – hodnoticí teploměr, sluníčková metoda hodnocení…)
  • Diskuse nad konkrétními problémy

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Předáme Vám originálně zpracované didaktické zkušenosti pedagogů z praxe, které zahrnují různé oblasti vzdělávání a jsou zaměřené na rozvoj čtenářské gramotnosti u žáků se specifickými poruchami učení a chování.

Lektor Vám zároveň představí vlastní, nové a obecně málo známé formy a metody vyučování.

První část semináře je zaměřena na obecnější principy metodiky a didaktiky (na praktických příkladech), na využití inovativních, aktivizujících metod, v druhé části pak na ukázky konkrétních možností, jak výuku vést a obohacovat o zajímavé prvky a činnosti.

Budete se věnovat především těmto formám a metodám práce: otevřenému učení a prožitkovému učení, vyhledávání a zpracovávání informací, technikám RWCT – metoda I.N.S.E.R.T. –, pětilístku, volnému psaní, metodě barevných papírů, třífázovému rozhovoru…

Stručný obsah:

  • Změny ve vzdělávání – kurikulární reforma, rozvoj klíčových kompetencí (kompetence pro život)
  • Čtenářská gramotnost – vyvození sedmi základních strategií čtenářské gramotnosti
  • Obecná pedagogika – metody a formy práce, které rozvíjejí nejvíce klíčových kompetencí (vyvození)
  • Model vzdělávání: E-U-R
  • Inovativní a aktivizující metody a formy práce: prvky RWCT (včetně vyvození vhodných metod hodnocení – hodnoticí teploměr, sluníčková metoda hodnocení…)
  • Diskuse nad konkrétními problémy
*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Aktuálně nemáme v nabídce žádný otevřený kurz.