VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Rozklad rostlin

Kód: ARD02142
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
Běžná cena: 235 Kč
190 Kč
+ -
Rozklad rostlin
SEŠIT K PROCVIČOVÁNÍ ČTENÁŘSKÝCH DOVEDNOSTÍ
Rozklad rostlin je určen pro děti 6+, (1. - 4. třídu). Je vytvořen jako pracovní sešit nejen pro školní prostředí, ale též (možná zejména) pro domácí procvičování čtenářských dovedností. Umožňuje a tudíž i předpokládá samostatnou práci čtenáře v čase, kterou vymezí pouze jeho chuť a pozornost. Výtvarná stránka sešitu vychází oběma okolnostem vstříc. Sešit využívá mezipředmětové vazby, nejvíce český jazyk- přírodověda- výtvarná výchova.

Hana Kováříková se více než deset let věnuje vzdělávání mladších i dospívajících dětí v oblasti dějin výtvarné kultury. Důležitost tohoto typu vzdělání, jež stojí v osnovách na samém krajíčku, pokud vůbec, se snaží prosadit cestou mezipředmětových bloků, formou zážitkové pedagogiky. V Rozkladu rostlin využívá svou aprobaci Čj- Vv beze zbytku. Výtvarná práce, rukodělné činnosti, jež provázejí herbářové listy s rozmanitými průvodními informacemi a úkoly, jsou v prvé řadě inspirativní jak pro pedagogy, tak pro samotné děti. Rozložené rostliny ve slabikách, hledání slov, tvarů, možnosti deklinací, nabízejí široce pavučinový model výuky. Nejde v žádném případě o omalovánky v nejširším slova smyslu. Rozklad rostlin spoléhá na kompetence pedagoga a výtvarnou stránkou nadbíhá dítěti.
Ideálním školním modelem je mezipředmětový blok s předměty uvedenými v anotaci. Cílem je přivábit dítě ke čtení, ukázat mu způsob, že sdělení nebývá prvoplánové. Nalákat ho k vlastnímu hledání.
Sešit je určen pedagogům, kteří hledají nové cesty i konkrétní inspirace, stejně tak dětem pro jejich domácí práci, či k prázdninovému opakování. Rozklad rostlin ideálně inspiruje děti k vytváření vlastních listů, cit. z anotace sešitu:

Snaha Něčemu porozumět a poznat to tak, abychom pak viděli Něco jako kulatý obrázek, nikoliv mlhovinu, vyjadřuje ideálně vztah k sumě látky základního učiva, jež by měla vytvořit všeobecný přehled. Základní vzdělání. Mimo školní prostředí,
v běžném každodenním poznávání, jde o čistě osobní výběr. Z náhody mnohdy cílený. Základní učivo je širokou parketou, která při troše štěstí dokáže vzbudit mimoškolní zájem. Potkat se s něčím mimořádným, s něčím, co dokáže okouzlit a přivábit, je již poznávání víceméně nepředatelné, a když, tak
v podobě značně pozměněné. V přirovnání ke kulatému obrázku výše, jde spíše o balancování na cirkusovém míči.
Z dálky působí jako pouhé přešlapování na místě.

Jak číst Rozklad rostlin:
https://www.instagram.com/p/CQRpY7lppBh/?utm_medium=share_sheet
Rozklad rostlin
SEŠIT K PROCVIČOVÁNÍ ČTENÁŘSKÝCH DOVEDNOSTÍ
Rozklad rostlin je určen pro děti 6+, (1. - 4. třídu). Je vytvořen jako pracovní sešit nejen pro školní prostředí, ale též (možná zejména) pro domácí procvičování čtenářských dovedností. Umožňuje a tudíž i předpokládá samostatnou práci čtenáře v čase, kterou vymezí pouze jeho chuť a pozornost. Výtvarná stránka sešitu vychází oběma okolnostem vstříc. Sešit využívá mezipředmětové vazby, nejvíce český jazyk- přírodověda- výtvarná výchova.

Hana Kováříková se více než deset let věnuje vzdělávání mladších i dospívajících dětí v oblasti dějin výtvarné kultury. Důležitost tohoto typu vzdělání, jež stojí v osnovách na samém krajíčku, pokud vůbec, se snaží prosadit cestou mezipředmětových bloků, formou zážitkové pedagogiky. V Rozkladu rostlin využívá svou aprobaci Čj- Vv beze zbytku. Výtvarná práce, rukodělné činnosti, jež provázejí herbářové listy s rozmanitými průvodními informacemi a úkoly, jsou v prvé řadě inspirativní jak pro pedagogy, tak pro samotné děti. Rozložené rostliny ve slabikách, hledání slov, tvarů, možnosti deklinací, nabízejí široce pavučinový model výuky. Nejde v žádném případě o omalovánky v nejširším slova smyslu. Rozklad rostlin spoléhá na kompetence pedagoga a výtvarnou stránkou nadbíhá dítěti.
Ideálním školním modelem je mezipředmětový blok s předměty uvedenými v anotaci. Cílem je přivábit dítě ke čtení, ukázat mu způsob, že sdělení nebývá prvoplánové. Nalákat ho k vlastnímu hledání.
Sešit je určen pedagogům, kteří hledají nové cesty i konkrétní inspirace, stejně tak dětem pro jejich domácí práci, či k prázdninovému opakování. Rozklad rostlin ideálně inspiruje děti k vytváření vlastních listů, cit. z anotace sešitu:

Snaha Něčemu porozumět a poznat to tak, abychom pak viděli Něco jako kulatý obrázek, nikoliv mlhovinu, vyjadřuje ideálně vztah k sumě látky základního učiva, jež by měla vytvořit všeobecný přehled. Základní vzdělání. Mimo školní prostředí,
v běžném každodenním poznávání, jde o čistě osobní výběr. Z náhody mnohdy cílený. Základní učivo je širokou parketou, která při troše štěstí dokáže vzbudit mimoškolní zájem. Potkat se s něčím mimořádným, s něčím, co dokáže okouzlit a přivábit, je již poznávání víceméně nepředatelné, a když, tak
v podobě značně pozměněné. V přirovnání ke kulatému obrázku výše, jde spíše o balancování na cirkusovém míči.
Z dálky působí jako pouhé přešlapování na místě.

Jak číst Rozklad rostlin:
https://www.instagram.com/p/CQRpY7lppBh/?utm_medium=share_sheet
*
*
*