VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici
Role dospělého při vytváření emočně podporujícího prostředí
VZD00137
Víte, jaké jsou možnosti vytváření emočně podporujícího prostředí ve třídě mateřské školy? Jak sytit potřebu bezpečí, dodávat dětem dostatek pozornosti a používat neútočnou popisnou komunikaci?
V konkrétních situacích si vyzkoušíme nahrazení neefektivních rutinních řešení efektivními a respektujícími technikami a budeme hledat způsoby, jak vyjádřit své (i negativní) emoce tak, abychom dětem (a druhým lidem) neublížili. Budeme hledat cesty, jak učit děti vyjadřovat a zvládat své emoce.
 Stručný obsah:
- Práce v kruhové formaci, techniky pozitivního vyladění skupiny
- Ukázka práce s dětmi – vyvození pravidla: aby nám tu bylo hezky…
- Reflexe práce s dětmi a pojmenování technik
- Komunikujeme, aby to nebolelo
- Empatie a sebeprosazení
- Jak učit děti poznávat emoce