🎥 SLEDUJTE ZDARMA NÁŠ PODCAST UČIT, ŽÍT A NEZBLÁZNIT SE 👉 Klikněte ZDE

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Rizikové faktory čtenářské gramotnosti, individuální diagnostika

VZD00135

Na tomto semináři se budete formou prožitkových aktivit zabývat vztahem našeho hlasového projevu a jeho zobrazení (písma). Připomeneme si význam psycho-somaticko-sociálního rozvoje dítěte pro rozvoj (před)čtenářské gramotnosti. V rámci diskuse porovnáme své zkušenosti s rizikovými faktory čtenářské gramotnosti (i s jejich prevencí) a s vybranými způsoby pedagogické diagnostiky dovedností předcházejících čtení a psaní. Seznámíme Vás s rozdílnými a společnými aspekty čtenářské a tzv. předčtenářské gramotnosti, nabídneme Vám konkrétní metodický materiál směřující k rozvoji. Součástí semináře je i ukázka praktické práce s dětmi.

Stručný obsah:

  • Reflexe získaných zkušeností z předchozích seminářů
  • Vztah mluveného a psaného projevu z hlediska fylogenetického i ontogenetického
  • Vysvětlení základních pojmů: čtenářská a předčtenářská gramotnost, jejich aspekty
  • Dovednosti předčtenářské gramotnosti a jejich diagnostika
  • Hry a činnosti podporující předčtenářskou gramotnost
  • Rozbor praktické práce s dětmi (analýza ukázaných postupů, možnosti diagnostického využití)

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Na tomto semináři se budete formou prožitkových aktivit zabývat vztahem našeho hlasového projevu a jeho zobrazení (písma). Připomeneme si význam psycho-somaticko-sociálního rozvoje dítěte pro rozvoj (před)čtenářské gramotnosti. V rámci diskuse porovnáme své zkušenosti s rizikovými faktory čtenářské gramotnosti (i s jejich prevencí) a s vybranými způsoby pedagogické diagnostiky dovedností předcházejících čtení a psaní. Seznámíme Vás s rozdílnými a společnými aspekty čtenářské a tzv. předčtenářské gramotnosti, nabídneme Vám konkrétní metodický materiál směřující k rozvoji. Součástí semináře je i ukázka praktické práce s dětmi.

Stručný obsah:

  • Reflexe získaných zkušeností z předchozích seminářů
  • Vztah mluveného a psaného projevu z hlediska fylogenetického i ontogenetického
  • Vysvětlení základních pojmů: čtenářská a předčtenářská gramotnost, jejich aspekty
  • Dovednosti předčtenářské gramotnosti a jejich diagnostika
  • Hry a činnosti podporující předčtenářskou gramotnost
  • Rozbor praktické práce s dětmi (analýza ukázaných postupů, možnosti diagnostického využití)
*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Aktuálně nemáme v nabídce žádný otevřený kurz.