VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Psychomotorický vývoj dítěte ve dvou letech a jeho zákonitosti - specifika práce pedagoga s dvouletý

Kód: VZD02834

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Dostupnost: Zboží bohužel není skladem
Dodací lhůta: 2-5 dní
1 990 Kč
- +

Psychomotorický vývoj dítěte ve dvou letech a jeho zákonitosti - specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ


Jde o období, kdy dítě začíná objevovat svět. Dokáže se pohybovat samo a komunikovat pomocí slov, proto se před ním otevírají zcela nové možnosti. V této době je velmi důležitá komunikace s dospělým. Je třeba dítěti naslouchat, snažit se mu porozumět, mluvit na něj hodně, často a srozumitelně, řečí dospělých.


Popis kurzu

Bude probrána psychologie hry - hra je v tomto vývojovém období nejdůležitějším výchovným i poznávacím prostředkem.

Dále se budeme věnovat otázce rozvoje komunikačních schopností dvouletých dětí - vznikají první věty a slovník dítěte se rozšiřuje.

Cíl kurzu

Webinář si klade za cíl rozšířit kompetence učitelů z pohledu vývojové a pedagogické psychologii dítěte ve věku dvou let.

Bude podrobně probrána otázka přirozeného rozvoje dítěte, snaha o respektování zákonitosti psychického vývoje ve všech jeho aspektech.

Odborně i z pohledu kazuistického budou zmíněny možné adaptační obtíže dvouletých dětí při nástupu do MŠ – strategie adaptace, komunikace s rodiči, otázka vhodného přístupu, jako možnost předcházení adaptačním obtížím z pohledu pedagoga.

 

Obsah kurzu v bodech

  • Emoční vývoj a socializace dvouletých dětí

    • vývoj sociální reaktivity

    • vývoj sociálních kontrol

    • osvojení sociálních rolí

  • Princip libosti – egocentrické období

  • Socializační a emoční proces předškolních dětí z hlediska vývojové psychologie

  • Navazování prvních vztahů mimo rámec rodiny

  • Osvojování sociálních rolí

Jak mohou rodiče i učitelé napomoci k úspěšné adaptaci

Psychomotorický vývoj dítěte ve dvou letech a jeho zákonitosti - specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ


Jde o období, kdy dítě začíná objevovat svět. Dokáže se pohybovat samo a komunikovat pomocí slov, proto se před ním otevírají zcela nové možnosti. V této době je velmi důležitá komunikace s dospělým. Je třeba dítěti naslouchat, snažit se mu porozumět, mluvit na něj hodně, často a srozumitelně, řečí dospělých.


Popis kurzu

Bude probrána psychologie hry - hra je v tomto vývojovém období nejdůležitějším výchovným i poznávacím prostředkem.

Dále se budeme věnovat otázce rozvoje komunikačních schopností dvouletých dětí - vznikají první věty a slovník dítěte se rozšiřuje.

Cíl kurzu

Webinář si klade za cíl rozšířit kompetence učitelů z pohledu vývojové a pedagogické psychologii dítěte ve věku dvou let.

Bude podrobně probrána otázka přirozeného rozvoje dítěte, snaha o respektování zákonitosti psychického vývoje ve všech jeho aspektech.

Odborně i z pohledu kazuistického budou zmíněny možné adaptační obtíže dvouletých dětí při nástupu do MŠ – strategie adaptace, komunikace s rodiči, otázka vhodného přístupu, jako možnost předcházení adaptačním obtížím z pohledu pedagoga.

 

Obsah kurzu v bodech

  • Emoční vývoj a socializace dvouletých dětí

    • vývoj sociální reaktivity

    • vývoj sociálních kontrol

    • osvojení sociálních rolí

  • Princip libosti – egocentrické období

  • Socializační a emoční proces předškolních dětí z hlediska vývojové psychologie

  • Navazování prvních vztahů mimo rámec rodiny

  • Osvojování sociálních rolí

Jak mohou rodiče i učitelé napomoci k úspěšné adaptaci
*
*
*