🎥 SLEDUJTE ZDARMA NÁŠ PODCAST UČIT, ŽÍT A NEZBLÁZNIT SE 👉 Klikněte ZDE

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Procesy učení a zrání žáka, výuka a kompetence učitele

VZD00329

Procesy učení jsou přirozenou vývojovou potřebou mozku a lidského vědomí. Dějí se automaticky, je ale možné, ba přímo potřebné je ovlivňovat. Jedná se o přirozený proces zrání mozku, který mění dynamiku i charakter podle konkrétních časových období.

Seznámíme Vás s dynamikou vývoje procesů učení a jeho charakteristickými obdobími. Paralelnost a vývojové zvláštnosti delegují na učitele zvýšenou osobnostní pružnost, ale také znalost informací z tohoto oboru.

Obsah kurzu v bodech:

  • Dynamika vývoje mozku z hlediska individuálních a skupinových potřeb. Paralelní procesy učení a jejich izolované charakteristiky.
  • Vývojová období a jeho charakteristiky v souběžném zrání procesů učení – v předškolním věku a vlivu institucí na tento věk.
  • Období prvního a druhého stupně ZŠ charakteristické odlišnosti jednotlivých ročníků, ale i stupňů. Co dominuje dynamice nízkého věku? Skupinové potřeby žáků druhého stupně. Vliv a význam výchovného působení rodiny a formativního působení školy. Charakteristiky stře-doškolského období a jak se vyvíjejí procesy učení v průběhu dospělosti a stáří.
  • Diskuze, příklady z praxe, dotazy. Je tradiční charakteristikou, že větší část pedagogů se se-tkává s velmi podobnými problémy, jen je díky individuálnímu přístupu (v individualizova-ném období vývoje dětí) neumí zobecňovat. Proto je diskuze velmi efektivní částí výuky, kdy se informace transformují do znalostí a ty do dovedností.

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Procesy učení jsou přirozenou vývojovou potřebou mozku a lidského vědomí. Dějí se automaticky, je ale možné, ba přímo potřebné je ovlivňovat. Jedná se o přirozený proces zrání mozku, který mění dynamiku i charakter podle konkrétních časových období.

Seznámíme Vás s dynamikou vývoje procesů učení a jeho charakteristickými obdobími. Paralelnost a vývojové zvláštnosti delegují na učitele zvýšenou osobnostní pružnost, ale také znalost informací z tohoto oboru.

Obsah kurzu v bodech:

  • Dynamika vývoje mozku z hlediska individuálních a skupinových potřeb. Paralelní procesy učení a jejich izolované charakteristiky.
  • Vývojová období a jeho charakteristiky v souběžném zrání procesů učení – v předškolním věku a vlivu institucí na tento věk.
  • Období prvního a druhého stupně ZŠ charakteristické odlišnosti jednotlivých ročníků, ale i stupňů. Co dominuje dynamice nízkého věku? Skupinové potřeby žáků druhého stupně. Vliv a význam výchovného působení rodiny a formativního působení školy. Charakteristiky stře-doškolského období a jak se vyvíjejí procesy učení v průběhu dospělosti a stáří.
  • Diskuze, příklady z praxe, dotazy. Je tradiční charakteristikou, že větší část pedagogů se se-tkává s velmi podobnými problémy, jen je díky individuálnímu přístupu (v individualizova-ném období vývoje dětí) neumí zobecňovat. Proto je diskuze velmi efektivní částí výuky, kdy se informace transformují do znalostí a ty do dovedností.
*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se

ℹ️ Aktuálně nemáme v nabídce žádný termín otevřeného kurzu. Přesto můžete tento kurz poptat na klíč níže (vzdělávání pro sborovnu). ⬇️