PRO-045.6 Indiánský týden

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF01208
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
42 Kč
+ -

Určení: pro I. stupeň

Využití: Indiánsky týden nemá za cíl poznávat všechny druhy indiánů, jejich zvyky, tradice a rituály, ale přiblížit, alespoň z malé části, bohatý život vycházející z lidské a přírodní moudrosti. K tomu nám posloužila knížka Ernesta Thompona Setona - Dva divoši popisující dobrodružství dvou chlapců, (jeden je sám autor), kteří žili jako indiáni. Van (chlapec z příběhu ) se v podstatě podobal svým živým zájmem o indiány a o život v přírodě jiným chlapcům, ale lišil se od většiny tím, že z toho nikdy nevyrostl. Všechny činnosti lze využít na „Škole v přírodě“ nebo při volnočasových aktivitách dětí především prvního stupně. První den byl pro nás nejnáročnější, neboť nás čekalo tolik přípravných akcí, abychom se mohli stát „opravdovými“ indiány. Aktivity nejsou chronologicky uspořádány, ale je to jakýsi košík, do kterého stačí sáhnout a nahmatat jeden nápad vedle druhého. Všechny byly totiž plně využity a vyzkoušeny v praxi. Mnohé z nich více vyhovovaly prvňákům a jiné zase vyhovovaly čtvrťákům, i když jsem se domnívala, že jsou vhodnější právě pro mladší skupinu. Ale to byl vlastně účel indiánského týdne - nadchnout a pobavit, ale také poučit všechny děti bez rozdílu věku, vždyť o integraci na naší malé pětitřídní školičce usilujeme denně.

Směřujeme ke kompetencím - spolupracovat, ctít pravidla, pracovat dle návodu, uznávat druhého, používat smysly

Učivo - indián, lidská rasa, přírodní zdroje

Určení: pro I. stupeň

Využití: Indiánsky týden nemá za cíl poznávat všechny druhy indiánů, jejich zvyky, tradice a rituály, ale přiblížit, alespoň z malé části, bohatý život vycházející z lidské a přírodní moudrosti. K tomu nám posloužila knížka Ernesta Thompona Setona - Dva divoši popisující dobrodružství dvou chlapců, (jeden je sám autor), kteří žili jako indiáni. Van (chlapec z příběhu ) se v podstatě podobal svým živým zájmem o indiány a o život v přírodě jiným chlapcům, ale lišil se od většiny tím, že z toho nikdy nevyrostl. Všechny činnosti lze využít na „Škole v přírodě“ nebo při volnočasových aktivitách dětí především prvního stupně. První den byl pro nás nejnáročnější, neboť nás čekalo tolik přípravných akcí, abychom se mohli stát „opravdovými“ indiány. Aktivity nejsou chronologicky uspořádány, ale je to jakýsi košík, do kterého stačí sáhnout a nahmatat jeden nápad vedle druhého. Všechny byly totiž plně využity a vyzkoušeny v praxi. Mnohé z nich více vyhovovaly prvňákům a jiné zase vyhovovaly čtvrťákům, i když jsem se domnívala, že jsou vhodnější právě pro mladší skupinu. Ale to byl vlastně účel indiánského týdne - nadchnout a pobavit, ale také poučit všechny děti bez rozdílu věku, vždyť o integraci na naší malé pětitřídní školičce usilujeme denně.

Směřujeme ke kompetencím - spolupracovat, ctít pravidla, pracovat dle návodu, uznávat druhého, používat smysly

Učivo - indián, lidská rasa, přírodní zdroje

*
*
*
Předmět ZŠ
Projekty
Určeno pro školu
I. stupeň ZŠ 1. třída ZŠ 2. třída ZŠ 3. třída ZŠ 4. třída ZŠ 5. třída ZŠ
Formát
A4
Autor
Maráková Iva