Tento vzdělávací program Vám pomůže v orientaci při práci s žákem s problémy v oblasti výchovné, vzdělávací nebo v kombinaci obou druhů a s přiznaným 2.–5. stupněm podpůrných opatření (PO).
Pod vedením lektora budete pracovat s individuálním vzdělávacím plánem (IVP) a vybírat vhodné výchovné a výukové metody na základě doporučení školského poradenského zařízení.
Podrobně se seznámíte s nově zaváděnými podpůrnými opatřeními v rámci společného vzdělávání – IVP, materiální a technická podpora, personální podpora, metodická podpora, předměty speciálněpedagogické péče atd., s jejich účelem, strukturou a způsobem vytváření, používání a vyhodnocování.
Součástí je i hodnocení a jeho specifičnost směrem k žákovi s přiznaným 2.–5. stupněm PO.
Obsah v bodech:
- 2. - 5. stupeň PO – legislativní rámec, struktura a obsah jednotlivých druhů podpůrných opatření, způsob jejich zavádění, spolupráce s rodinou a odbornými pracovišti
- Hodnocení – hodnocení z pohledu SIR, hodnocení v rámci RVP
- Tvorba IVP