Záměr celku: Vzdělávacíaktivitajezaměřenánarozvoj matematickýchpředstav, stanovuje
požadavkynavýkondětí zhlediskaproblematiky vytvářenípředstavopočtu.
Činnosti: Rytmické a sluchové hry; rozlišování velikostí a počtu; práce s číselnými
pojmy; kooperativní hry; manipulace s předměty, hry s PETlahvemi.
Výstupy: Dodržovat předem stanovená pravidla, spolupracovat, domluvit se na
společném řešení, kooperativní činnost ve dvojicích a skupině; aktivně
naslouchat, aktivně používat netradiční rytmický nástroj; chápat číselnou
řadu do 6, pracovat s pojmy více x méně, porovnávat počet dvou skupin bez
určování počtu – více x méně; sluchem rozlišit počet úderů, graficky je
zaznamenat; rozvíjet soustředění a pozornost dítěte, učit se argumentovat
a zdůvodňovat svoje postupy.