POZ-106.3 Jarní bádání

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02828
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
21 Kč
+ -

Záměr celku: Děti jsou od přírody zvídavé. S nástupem jara přichází čas na objevování spousty nového. Abychom dětem informace nepředávali jen zprostředkovaně, je velmi vhodné zařadit do aktivit v mateřské škole také různé pokusy a experimenty, prostřednictvím nichž budou děti poznávat zákonitosti přírody na vlastní kůži, zapojením všech svých smyslů. Prostřednictvím pozorování a zkoumání nebo také, chcete-li, prostřednictvím objevování a bádání se děti učí pro ně mnohdy vzrušujícím způsobem přírodním jevům porozumět, a, což je v dnešní době rovněž velmi důležité, vytvořit si k přírodě kladný vztah. Děti nám neustále kladou otázky typu: Co je to? Proč tomu tak je? Jak to či ono funguje? A právě na takovéto a podobné otázky si děti mohou touto hravou zvídavou formou odpovědět samy.

Činnosti: Pokusy a experimenty; pokusy a experimenty s ledem, vodou; zjišťování znečištěného ovzduší, vliv prostředí, zkoumání podmínek k růstu rostlin.

Výstupy:Rozumět přírodním a fyzikálním jevům; poznávat vlastnosti vody; rozšiřovat poznatky o přírodním prostředí; vytvářet si kladný vztah k přírodě.

Záměr celku: Děti jsou od přírody zvídavé. S nástupem jara přichází čas na objevování spousty nového. Abychom dětem informace nepředávali jen zprostředkovaně, je velmi vhodné zařadit do aktivit v mateřské škole také různé pokusy a experimenty, prostřednictvím nichž budou děti poznávat zákonitosti přírody na vlastní kůži, zapojením všech svých smyslů. Prostřednictvím pozorování a zkoumání nebo také, chcete-li, prostřednictvím objevování a bádání se děti učí pro ně mnohdy vzrušujícím způsobem přírodním jevům porozumět, a, což je v dnešní době rovněž velmi důležité, vytvořit si k přírodě kladný vztah. Děti nám neustále kladou otázky typu: Co je to? Proč tomu tak je? Jak to či ono funguje? A právě na takovéto a podobné otázky si děti mohou touto hravou zvídavou formou odpovědět samy.

Činnosti: Pokusy a experimenty; pokusy a experimenty s ledem, vodou; zjišťování znečištěného ovzduší, vliv prostředí, zkoumání podmínek k růstu rostlin.

Výstupy:Rozumět přírodním a fyzikálním jevům; poznávat vlastnosti vody; rozšiřovat poznatky o přírodním prostředí; vytvářet si kladný vztah k přírodě.

*
*
*
Věk
Od 2 let Od 3 let Předškoláci
Určeno pro
Mateřská škola
Formát
A4
Autor
Trnčáková Kuželová Veronika