POZ-105.2 Enigmatické příběhy a jiné úlohy

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02826
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
21 Kč
+ -

Enigmatické příběhy a jiné úlohy na rozvoj logického myšlení Záměr celku: První část příspěvku se skládá z jednoduchých příběhů, které v sobě ukrývají nějakou záhadu (enigma). Úlohou dětí je vyluštit tuto záhadu, přitom odpověď nemusí být vždy jen jedna. Příběhy avizují zájem dětí, podporují imaginaci, představivost, zvědavost, rozvoj logického myšlení. Dají se použít v každém tématu či oblasti. Mohou sloužit jako náměty na vytvoření vlastních příběhů. V druhé části příspěvek nabízí různé úlohy pro rozvoj logického a divergentního myšlení. Úlohy jsou inspirované přednáškou o NTC systému učení, který vypracoval neurofyziolog Dr. Ranko Rajović.

Činnosti: Příběhy se záhadou; podněcující otázky.

Výstupy: Rozvíjet schopnost předvídat děj, domýšlet obsah; rozvíjet logické myšlení; rozvíjet a prohlubovat porozumění obsahu textu.

Enigmatické příběhy a jiné úlohy na rozvoj logického myšlení Záměr celku: První část příspěvku se skládá z jednoduchých příběhů, které v sobě ukrývají nějakou záhadu (enigma). Úlohou dětí je vyluštit tuto záhadu, přitom odpověď nemusí být vždy jen jedna. Příběhy avizují zájem dětí, podporují imaginaci, představivost, zvědavost, rozvoj logického myšlení. Dají se použít v každém tématu či oblasti. Mohou sloužit jako náměty na vytvoření vlastních příběhů. V druhé části příspěvek nabízí různé úlohy pro rozvoj logického a divergentního myšlení. Úlohy jsou inspirované přednáškou o NTC systému učení, který vypracoval neurofyziolog Dr. Ranko Rajović.

Činnosti: Příběhy se záhadou; podněcující otázky.

Výstupy: Rozvíjet schopnost předvídat děj, domýšlet obsah; rozvíjet logické myšlení; rozvíjet a prohlubovat porozumění obsahu textu.

*
*
*
Věk
Od 2 let Od 3 let Předškoláci
Určeno pro
Mateřská škola
Formát
A4
Autor
Páczerová Kira