POZ-094.3 Tvořivé modelování prostor. geo. tvarů

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02808
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
21 Kč
+ -

Záměr celku: Vzdělávací aktivita je zaměřena na orientaci v prostoru, poznávání, pojmenování a rozlišování prostorových geometrických útvarů, vytváření představ a osvojování si základních pojmů souvisejících s číselnými představami, počítání v oboru přirozených čísel do 10. Realizací tvořivých manipulačních činností v kontextu s reálným životem děti opakovaně identifikují tělesa, určují počty prvků souboru, které zaznamenají pomocí symbolů ve statické podobě v pracovních listech. Aktivita je určena pro 5 - 6leté děti. Realizujeme ji v časovém rozpětí 30–40 minut v souladu se zájmem dětí a jejich schopností soustředit se.

Činnosti: Cvičení prostorové orientace; hry s prostorovými geometrickými tvary; modelování prostorových tvarů; konstruování a sestavování podle svých představ; zaznamenávání skutečnosti na pracovní list.

Výstupy: Znát a pojmenovat prostorové geometrické tvary; zvládnout orientaci v prostoru i na ploše; zrakově i hmatově rozlišovat specifické znaky předmětů, chápat číselnou řadu, zvládat koordinaci oka a ruky, zachycovat graficky viděnou skutečnost; zvládnout skládat a rozkládat celek z částí.

Záměr celku: Vzdělávací aktivita je zaměřena na orientaci v prostoru, poznávání, pojmenování a rozlišování prostorových geometrických útvarů, vytváření představ a osvojování si základních pojmů souvisejících s číselnými představami, počítání v oboru přirozených čísel do 10. Realizací tvořivých manipulačních činností v kontextu s reálným životem děti opakovaně identifikují tělesa, určují počty prvků souboru, které zaznamenají pomocí symbolů ve statické podobě v pracovních listech. Aktivita je určena pro 5 - 6leté děti. Realizujeme ji v časovém rozpětí 30–40 minut v souladu se zájmem dětí a jejich schopností soustředit se.

Činnosti: Cvičení prostorové orientace; hry s prostorovými geometrickými tvary; modelování prostorových tvarů; konstruování a sestavování podle svých představ; zaznamenávání skutečnosti na pracovní list.

Výstupy: Znát a pojmenovat prostorové geometrické tvary; zvládnout orientaci v prostoru i na ploše; zrakově i hmatově rozlišovat specifické znaky předmětů, chápat číselnou řadu, zvládat koordinaci oka a ruky, zachycovat graficky viděnou skutečnost; zvládnout skládat a rozkládat celek z částí.

*
*
*
Věk
Od 2 let Od 3 let Předškoláci
Určeno pro
Mateřská škola
Formát
A4
Autor
Chocholáčková Jozefa