POZ-086.4 Malí vědci: Zvuk, voda, optika

Výrobce: INFRA, s.r.o.
Kód: INF02759
Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání
Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
28 Kč
+ -

Záměr celku: Příspěvek je zaměřený na rozvoj přírodovědného vzdělávání prostřednictvím zážitkové a projektivní metody. Cyklus setkání s vědou (první část byla zaměřená na pokusy se vzduchem, POZ - 084) pokračuje pokusy se zvukem, vodou a optikou. Pomocí jednoduchých pokusů zprostředkujeme dětem základní poznatky o zvuku, vodě a optice. Děti si vyzkoušejí, že zvuk můžeme nejen slyšet, ale i vidět. Uslyší obyčejnou naběračku jako zvon, vyzkoušejí si, co dokáže mince v balóně, a vyrobí si zajímavou hračku. Tématem druhé aktivity jsou vlastnosti povrchové vody. Třetí aktivita je věnovaná optice. Děti nenásilnou formou seznámíme se zákonitostmi šíření světla – odrazem, lomem a neschopností našeho oka rozlišovat příliš rychle se střídající obrazy. Všechny uvedené aktivity jsou vhodné pro 5–6leté děti.

Činnosti: Experimentální hry a pokusy, smyslové hry; grafické záznamy získaných poznatků i hypotéz; kooperativní činnosti; manipulace a experimenty s materiálem, výtvarné a pracovní činnosti.

Výstupy: Aktivně naslouchat, přicházet s vlastními nápady, vyjadřovat myšlenky a nápady, spolupracovat, experimentovat; myslet kreativně, popsat situaci, rozvíjet logické myšlení; odhalovat podstatné znaky a vlastnosti, získávat další poznatky o přírodě; rozvíjet soustředění a pozornost dítěte; rozvíjet jemnou motoriku, smysly.

 

Záměr celku: Příspěvek je zaměřený na rozvoj přírodovědného vzdělávání prostřednictvím zážitkové a projektivní metody. Cyklus setkání s vědou (první část byla zaměřená na pokusy se vzduchem, POZ - 084) pokračuje pokusy se zvukem, vodou a optikou. Pomocí jednoduchých pokusů zprostředkujeme dětem základní poznatky o zvuku, vodě a optice. Děti si vyzkoušejí, že zvuk můžeme nejen slyšet, ale i vidět. Uslyší obyčejnou naběračku jako zvon, vyzkoušejí si, co dokáže mince v balóně, a vyrobí si zajímavou hračku. Tématem druhé aktivity jsou vlastnosti povrchové vody. Třetí aktivita je věnovaná optice. Děti nenásilnou formou seznámíme se zákonitostmi šíření světla – odrazem, lomem a neschopností našeho oka rozlišovat příliš rychle se střídající obrazy. Všechny uvedené aktivity jsou vhodné pro 5–6leté děti.

Činnosti: Experimentální hry a pokusy, smyslové hry; grafické záznamy získaných poznatků i hypotéz; kooperativní činnosti; manipulace a experimenty s materiálem, výtvarné a pracovní činnosti.

Výstupy: Aktivně naslouchat, přicházet s vlastními nápady, vyjadřovat myšlenky a nápady, spolupracovat, experimentovat; myslet kreativně, popsat situaci, rozvíjet logické myšlení; odhalovat podstatné znaky a vlastnosti, získávat další poznatky o přírodě; rozvíjet soustředění a pozornost dítěte; rozvíjet jemnou motoriku, smysly.

 

*
*
*
Věk
Od 2 let Od 3 let Předškoláci
Určeno pro
Mateřská škola
Formát
A4
Autor
Miartušová Jarmila