Poruchy pozornosti a soustředění jako důsledek ADD a ADHD ve školní praxi

VZD00118
Akreditace MŠMT čj.
MSMT-28276/2021-5-845
Zaměření kurzu (kategorie)
Poruchy a spec. vzděl. potřeby
Hodinová dotace kurzu
8
Vhodné i pro šablony
ANO

Na semináři vám objasníme příčiny a následky nepozornosti, hyperaktivity a impulzivity žáků ve škole.

Poruchy souhrnně označované jako ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder), ADD (Attention Deficit Disorder) se projevují neschopností udržet pozornost při výuce, dokončovat úkoly, zapomnětlivostí v každodenních činnostech.

Budeme se zabývat základní terminologií, diagnostickými, reedukačními a podpůrnými formami systematické péče, optimální strategií ve výuce, možnostmi spolupráce výchovných poradců a školních psychologů na základě doporučení pedagogicko-psychologických poraden, smyslem IVP (individuální vzdělávací plán) a významem pravidelných konzultací rodičů s učiteli.

Součástí semináře je i rozbor příkladů z praxe, optimální možnosti pomoci, diskuze.

Vzdělávací cíl: Získáte přehled v systému péče a reedukace u žáků s ADHD. Seznámíte se s individuálním
a specifickým přístupem při řešení vzdělávacích problémů. Získáte schopnost analyzovat doporučení z pedagogicko-psychologických poraden a vytvářet individuální vzdělávací program, hodnotit jeho efektivitu a sledovat osobní vývoj žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.

Veškeré vzdělávání je realizováno v souladu s normou ČSN EN ISO 9001:2016.
Pokud je kurz vhodný pro šablony, lze jej hradit z šablon OP JAK.
Veškeré kurzy z naší nabídky lze zároveň hradit z rozpočtu školy i soukromě.
Školám a organizacím nabízíme také možnost platby na fakturu.

Máte otázky? Podívejte se na nejčastější dotazy ke kurzům.

Buďte s námi hvězdou kabinetu!

Vyberte si odměnu za Váš profesní rozvoj.

Na semináři vám objasníme příčiny a následky nepozornosti, hyperaktivity a impulzivity žáků ve škole.

Poruchy souhrnně označované jako ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder), ADD (Attention Deficit Disorder) se projevují neschopností udržet pozornost při výuce, dokončovat úkoly, zapomnětlivostí v každodenních činnostech.

Budeme se zabývat základní terminologií, diagnostickými, reedukačními a podpůrnými formami systematické péče, optimální strategií ve výuce, možnostmi spolupráce výchovných poradců a školních psychologů na základě doporučení pedagogicko-psychologických poraden, smyslem IVP (individuální vzdělávací plán) a významem pravidelných konzultací rodičů s učiteli.

Součástí semináře je i rozbor příkladů z praxe, optimální možnosti pomoci, diskuze.

Vzdělávací cíl: Získáte přehled v systému péče a reedukace u žáků s ADHD. Seznámíte se s individuálním
a specifickým přístupem při řešení vzdělávacích problémů. Získáte schopnost analyzovat doporučení z pedagogicko-psychologických poraden a vytvářet individuální vzdělávací program, hodnotit jeho efektivitu a sledovat osobní vývoj žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.

Součástí kurzu jsou kvalitní studijní a podpůrné materiály

U prezenčních kurzů je samozřejmostí bohaté občerstvení.

Po absolvování kurzu Vám vystavíme osvědčení.

Nejčastější dotazy ke kurzům

*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Aktuálně nemáme v nabídce žádný otevřený kurz.

Kurz na zakázku – „na klíč“ pro sborovnu

Tento kurz pro Vás rádi uspořádáme na objednávku. Vyplňte nezávaznou poptávku a my pošleme lektora přímo k Vám do školy.

Výhody kurzu na klíč:

  • Proškolíme více učitelů z Vaší školy.
  • Obsah kurzu přizpůsobíme přesně podle Vašich potřeb.
  • Termín a čas si vyberete sami.
  • Nebudete muset nikam jezdit a ušetříte za cestovné.
  • Posílíte vztahy mezi kolegy.
Chcete uspořádat tento kurz pro sborovnu? Vyplňte poptávku.