🎥 SLEDUJTE ZDARMA NÁŠ PODCAST UČIT, ŽÍT A NEZBLÁZNIT SE 👉 Klikněte ZDE

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Plán pedagogické podpory s žákem na základní škole v rámci 1. stupně PO

VZD00106

Program je zaměřen na novelu zákona č. 561/2004 Sb. a na podpůrné opatření 1. stupně. Zároveň vychází z platných legislativních norem souvisejících s novelou školského zákona.

Program specifikuje podpůrné opatření 1. stupně. Jedná se především o úpravu metod výuky, didaktické postupy a úpravy ve vzdělávání žáka na základní škole, které mohou pedagogové využít bez doporučení odborného pracoviště. Plán stručně popisuje, kde má žák výukové nebo výchovné obtíže související s poskytováním vzdělávání, co se v postupech dá změnit a jak se tyto změny v pedagogických postupech promítnou do metod práce s žákem, organizace vzdělávání a hodnocení, s důrazem na specifičnost vzdělávání na základní škole.

Lektor bude klást důraz na specifičnost tvorby a využití plánu pedagogické podpory jako první instance pedagogické práce s žákem s problémy ve výchovně-vzdělávacím procesu.

Poskytneme vám teoretický základ vyplývající z legislativy a způsobu tvorby plánu pedagogické podpory. Lektor vám ukáže, jak provádět základní pedagogickou diagnostiku, jak s ní dále pracovat a jaké je její praktické využití v rámci výchovně-vzdělávacího procesu a při tvorbě plánu pedagogické podpory. Nezapomeneme ani na možnost zapojení rodičů (zákonných zástupců) při plnění plánu pedagogické podpory a aktivní zapojení žáka v rámci jeho možností, s ohledem na jeho sociální status, životní a kulturní podmínky.

Vzdělávací cíl: Získáte schopnost rozeznat a analyzovat situace, ve kterých je nutné zavést plán pedagogické podpory žáka. Na základě svých poznatků se naučíte vytvořit plán pedagogické podpory a v jeho rámci zvládnout optimální řešení při vzájemné spolupráci.

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Program je zaměřen na novelu zákona č. 561/2004 Sb. a na podpůrné opatření 1. stupně. Zároveň vychází z platných legislativních norem souvisejících s novelou školského zákona.

Program specifikuje podpůrné opatření 1. stupně. Jedná se především o úpravu metod výuky, didaktické postupy a úpravy ve vzdělávání žáka na základní škole, které mohou pedagogové využít bez doporučení odborného pracoviště. Plán stručně popisuje, kde má žák výukové nebo výchovné obtíže související s poskytováním vzdělávání, co se v postupech dá změnit a jak se tyto změny v pedagogických postupech promítnou do metod práce s žákem, organizace vzdělávání a hodnocení, s důrazem na specifičnost vzdělávání na základní škole.

Lektor bude klást důraz na specifičnost tvorby a využití plánu pedagogické podpory jako první instance pedagogické práce s žákem s problémy ve výchovně-vzdělávacím procesu.

Poskytneme vám teoretický základ vyplývající z legislativy a způsobu tvorby plánu pedagogické podpory. Lektor vám ukáže, jak provádět základní pedagogickou diagnostiku, jak s ní dále pracovat a jaké je její praktické využití v rámci výchovně-vzdělávacího procesu a při tvorbě plánu pedagogické podpory. Nezapomeneme ani na možnost zapojení rodičů (zákonných zástupců) při plnění plánu pedagogické podpory a aktivní zapojení žáka v rámci jeho možností, s ohledem na jeho sociální status, životní a kulturní podmínky.

Vzdělávací cíl: Získáte schopnost rozeznat a analyzovat situace, ve kterých je nutné zavést plán pedagogické podpory žáka. Na základě svých poznatků se naučíte vytvořit plán pedagogické podpory a v jeho rámci zvládnout optimální řešení při vzájemné spolupráci.

*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Aktuálně nemáme v nabídce žádný otevřený kurz.