🎥 SLEDUJTE ZDARMA NÁŠ PODCAST UČIT, ŽÍT A NEZBLÁZNIT SE 👉 Klikněte ZDE

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

Pedagogická diagnostika a její využití v rámci podpůrných opatření

VZD00097

Tento vzdělávací program Vám pomůže v orientaci při práci s žákem s problémy v oblasti výchovné, vzdělávací nebo v kombinaci obou druhů.

Osvojíte si základní diagnostické metody a principy procesu pedagogického diagnostikování. Pod vedením lektora budete pracovat s hodnocením úrovně hrubé motoriky, hodnocením percepcí, s hodnocením úrovně čtení, písemného projevu, matematických schopností a dovedností a v neposlední řadě s diagnostikováním chování žáka.

Veškeré metody diagnostiky budou voleny tak, abyste byli oprávněni je používat během své pedagogické práce.

Budeme se také věnovat principu struktury výukových metod. V průběhu semináře proběhne analýza jejich účinnosti na různých úrovních mentálních operací a jejich využití s ohledem na cíle, které mají být dosaženy. Lektor Vám ukáže a sdělí, jaké metody pro jednotlivé pedagogické diagnózy zvolit.

Nezapomeneme ani na hodnocení a specifičnost hodnocení směrem k žákovi s pedagogickou diagnostikou.


Obsah v bodech:

  • Pedagogická diagnostika, proces diagnostikování a metody pedagog. diagnostiky
  • Hodnocení úrovně hrubé motoriky, hodnocení vnímání tělesného schématu, diagnostika úrovně pravolevé, prostorové a časové orientace
  • Diagnostika úrovně percepce, úrovně čtení, písemného projevu, úrovně matematických schopností a dovedností
  • Diagnostika chování dítěte
  • Výukové metody a formy práce
  • Hodnocení – hodnocení z pohledu SIR, hodnocení v rámci RVP

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Tento vzdělávací program Vám pomůže v orientaci při práci s žákem s problémy v oblasti výchovné, vzdělávací nebo v kombinaci obou druhů.

Osvojíte si základní diagnostické metody a principy procesu pedagogického diagnostikování. Pod vedením lektora budete pracovat s hodnocením úrovně hrubé motoriky, hodnocením percepcí, s hodnocením úrovně čtení, písemného projevu, matematických schopností a dovedností a v neposlední řadě s diagnostikováním chování žáka.

Veškeré metody diagnostiky budou voleny tak, abyste byli oprávněni je používat během své pedagogické práce.

Budeme se také věnovat principu struktury výukových metod. V průběhu semináře proběhne analýza jejich účinnosti na různých úrovních mentálních operací a jejich využití s ohledem na cíle, které mají být dosaženy. Lektor Vám ukáže a sdělí, jaké metody pro jednotlivé pedagogické diagnózy zvolit.

Nezapomeneme ani na hodnocení a specifičnost hodnocení směrem k žákovi s pedagogickou diagnostikou.


Obsah v bodech:

  • Pedagogická diagnostika, proces diagnostikování a metody pedagog. diagnostiky
  • Hodnocení úrovně hrubé motoriky, hodnocení vnímání tělesného schématu, diagnostika úrovně pravolevé, prostorové a časové orientace
  • Diagnostika úrovně percepce, úrovně čtení, písemného projevu, úrovně matematických schopností a dovedností
  • Diagnostika chování dítěte
  • Výukové metody a formy práce
  • Hodnocení – hodnocení z pohledu SIR, hodnocení v rámci RVP
*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Aktuálně nemáme v nabídce žádný otevřený kurz.