Pedagogická diagnostika a její využití v rámci podpůrných opatření

VZD00097
Akreditace MŠMT čj.
MSMT-16936/2019-2-542
Zaměření kurzu (kategorie)
Pedagogická diagnostika
Hodinová dotace kurzu
16
Vhodné i pro šablony
ANO

Tento vzdělávací program Vám pomůže v orientaci při práci s žákem s problémy v oblasti výchovné, vzdělávací nebo v kombinaci obou druhů.

Osvojíte si základní diagnostické metody a principy procesu pedagogického diagnostikování. Pod vedením lektora budete pracovat s hodnocením úrovně hrubé motoriky, hodnocením percepcí, s hodnocením úrovně čtení, písemného projevu, matematických schopností a dovedností a v neposlední řadě s diagnostikováním chování žáka.

Veškeré metody diagnostiky budou voleny tak, abyste byli oprávněni je používat během své pedagogické práce.

Budeme se také věnovat principu struktury výukových metod. V průběhu semináře proběhne analýza jejich účinnosti na různých úrovních mentálních operací a jejich využití s ohledem na cíle, které mají být dosaženy. Lektor Vám ukáže a sdělí, jaké metody pro jednotlivé pedagogické diagnózy zvolit.

Nezapomeneme ani na hodnocení a specifičnost hodnocení směrem k žákovi s pedagogickou diagnostikou.


Obsah v bodech:

  • Pedagogická diagnostika, proces diagnostikování a metody pedagog. diagnostiky
  • Hodnocení úrovně hrubé motoriky, hodnocení vnímání tělesného schématu, diagnostika úrovně pravolevé, prostorové a časové orientace
  • Diagnostika úrovně percepce, úrovně čtení, písemného projevu, úrovně matematických schopností a dovedností
  • Diagnostika chování dítěte
  • Výukové metody a formy práce
  • Hodnocení – hodnocení z pohledu SIR, hodnocení v rámci RVP

Pokud je kurz vhodný pro šablony, lze jej hradit z šablon.
Veškeré kurzy z naší nabídky lze zároveň hradit z rozpočtu školy i soukromě.

Buďte s námi hvězdou kabinetu!

Vyberte si odměnu za Váš profesní rozvoj.

Tento vzdělávací program Vám pomůže v orientaci při práci s žákem s problémy v oblasti výchovné, vzdělávací nebo v kombinaci obou druhů.

Osvojíte si základní diagnostické metody a principy procesu pedagogického diagnostikování. Pod vedením lektora budete pracovat s hodnocením úrovně hrubé motoriky, hodnocením percepcí, s hodnocením úrovně čtení, písemného projevu, matematických schopností a dovedností a v neposlední řadě s diagnostikováním chování žáka.

Veškeré metody diagnostiky budou voleny tak, abyste byli oprávněni je používat během své pedagogické práce.

Budeme se také věnovat principu struktury výukových metod. V průběhu semináře proběhne analýza jejich účinnosti na různých úrovních mentálních operací a jejich využití s ohledem na cíle, které mají být dosaženy. Lektor Vám ukáže a sdělí, jaké metody pro jednotlivé pedagogické diagnózy zvolit.

Nezapomeneme ani na hodnocení a specifičnost hodnocení směrem k žákovi s pedagogickou diagnostikou.


Obsah v bodech:

  • Pedagogická diagnostika, proces diagnostikování a metody pedagog. diagnostiky
  • Hodnocení úrovně hrubé motoriky, hodnocení vnímání tělesného schématu, diagnostika úrovně pravolevé, prostorové a časové orientace
  • Diagnostika úrovně percepce, úrovně čtení, písemného projevu, úrovně matematických schopností a dovedností
  • Diagnostika chování dítěte
  • Výukové metody a formy práce
  • Hodnocení – hodnocení z pohledu SIR, hodnocení v rámci RVP

Součástí kurzu jsou kvalitní studijní a podpůrné materiály

U prezenčních kurzů je samozřejmostí bohaté občerstvení.

Po absolvování kurzu Vám vystavíme osvědčení.

Nejčastější dotazy ke kurzům

*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Aktuálně nemáme v nabídce žádný otevřený kurz.

Kurz na zakázku – „na klíč“ pro sborovnu

Tento kurz pro Vás rádi uspořádáme na objednávku. Vyplňte nezávaznou poptávku a my pošleme lektora přímo k Vám do školy.

Výhody kurzu na klíč:

  • Proškolíme více učitelů z Vaší školy.
  • Obsah kurzu přizpůsobíme přesně podle Vašich potřeb.
  • Termín a čas si vyberete sami.
  • Nebudete muset nikam jezdit a ušetříte za cestovné.
  • Posílíte vztahy mezi kolegy.
Chcete uspořádat tento kurz pro sborovnu? Vyplňte poptávku.