V úvodu webináře se seznámíte s robotickou hračkou Ozobot Bit. Následně se pomocí ukázek seznámíte s ovládáním Ozobota pomocí barevných kódů. Dozvíte se, jak Ozobota zkalibrovat, jak správně nakreslit čáru, kterou bude Ozobot následovat a kam správně umístit barvený kód tak, aby ho Ozobot správně přečetl.
Dále se naučíte pracovat s blokově orientovaným programovacím prostředí Ozoblockly. Dozvíte se, jak připravit program pro Ozobota a následně program nahrát a spustit.
V další části se zaměříme na použití Ozobota s dotykovým zařízením. Seznámíte se také s možnostmi využití Ozobota v rámci jiných předmětů než informatika a dozvíte se, kde je možné sehnat již připravené materiály.
Obsah kurzu v bodech:
- seznámení s robotickou hračkou Ozobot Bit
- kalibrace, kreslení čar, použití barevných kódů
- on-line ukázka úloh pro Ozobota
- seznámení s programovacím prostředím Ozoblockly
- příprava programu pro Ozobota v blokově orientovaném programovacím jazyce, nahrání programu a jeho spuštění
- použití Ozobota s dotykovým zařízením
- využití Ozobota ve výuce jiných předmětů
- diskuze