OST- 018.2 Demokracie v praxi

Kód: INF01520

  Vánoční dárek, který má smysl

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

  Garance doručení do Vánoc u objednávek uskutečněných do 16. 12.

Dostupnost: Skladem
Dodací lhůta: Ihned
14 Kč
+ -

Určení: pro 4. - 9. ročník

Využití: Určitě každý z učitelů ví, kolik úsilí a času ho stojí neustálé připomínání dodržování základních pravidel ve škole (např. chystání věcí, zapomínání, chování…), která jsou základem příjemné a úspěšné práce v každé třídě. Chtěla bych vás seznámit s jednou z možností, jak se pokusit s žáky vytvořit nenásilnou formou vlastní řád třídy. Předpokladem úspěchu této metody je získání důvěry žáků. Během činností by měl být učitel velmi taktní - respektovat názory žáků, neshazovat je, neironizovat… K žádným odpovědím by neměl být žák nucen. Žákovo sdělení je jeho svobodná vůle. Sám si rozhodne, zda chce svůj názor sdělit ostatním.

Směřujeme ke kompetencím - ctít pravidla, být aktivní, diskutovat, formulovat názor, spolupracovat

Učivo - demokracie, řád, pravidla, hlasování, parlament

Určení: pro 4. - 9. ročník

Využití: Určitě každý z učitelů ví, kolik úsilí a času ho stojí neustálé připomínání dodržování základních pravidel ve škole (např. chystání věcí, zapomínání, chování…), která jsou základem příjemné a úspěšné práce v každé třídě. Chtěla bych vás seznámit s jednou z možností, jak se pokusit s žáky vytvořit nenásilnou formou vlastní řád třídy. Předpokladem úspěchu této metody je získání důvěry žáků. Během činností by měl být učitel velmi taktní - respektovat názory žáků, neshazovat je, neironizovat… K žádným odpovědím by neměl být žák nucen. Žákovo sdělení je jeho svobodná vůle. Sám si rozhodne, zda chce svůj názor sdělit ostatním.

Směřujeme ke kompetencím - ctít pravidla, být aktivní, diskutovat, formulovat názor, spolupracovat

Učivo - demokracie, řád, pravidla, hlasování, parlament

*
*
*
Formát
A4
Autor
Potužáková Vlasta