VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici
Osobnostní a sociální rozvoj – koučovací přístup ve výuce
VZD00095
Obsah v bodech:
Úvod do principu koučinku
- Mapování dosavadních zkušeností s danou tematikou
- Charakteristika kvality pedagogické práce – kompetenční model
- Kritéria dobré školy (ČŠI) ve vztahu k nárokům na pedagogické kompetence
- Kritéria dobré učitelské práce
- Indikátory dobrého pedagogického výkonu
- Práce ve skupinách – dobré porozumění jednotlivým vybraným bodům
- Základní dovednosti kouče DUO
- Profesní organizace a závazek seberozvoje mentorů
- Etické kodexy při práci mentora (EMCC a ICF)
- Úloha a odpovědnost kouče, kompetence a dovednosti kouče
- Principy individuální práce s lidmi – mentorig, koučink, poradenství, terapie
- Práce na praktických dovednostech
Praktické dovednosti učitele kouče
- Rozhovor, základní metoda práce mentora
- Aktivní naslouchání a práce s otevřenými otázkami
- Procvičování pozitivního jazyka a kladení otevřených otázek
- Reflexe a hodnocení
- Rozdíly
- Cvičení popisného jazyka
- Metody práce specifické pro školství
- Cesta od tématu k dosažitelnému dílčímu cíli
- Soulad s etickým kodexem