🎥 SLEDUJTE ZDARMA NÁŠ PODCAST UČIT, ŽÍT A NEZBLÁZNIT SE 👉 Klikněte ZDE

VYPRODÁNO - Tento produkt již není k dispozici

No child left behind - různé jazykové dovednosti v jedné třídě - 8 hod.

VZD00321

Při výuce angličtiny v našich běžných třídách s kombinací pokročilých i méně pokročilých žáků s různými dovednostmi a různými přístupy k učení je dobré se důkladněji podívat, jak to dělají jinde - například v anglicky mluvících zemích, a také na to, jaké metody používají učitelé v malotřídkách, protože oni různé potřeby žáků respektovat prostě musí. Během programu budeme pracovat s vybranými praktickými výstupy typologie žáků podle Gardnera a typologie učitelů, naučíme se diferencovat aktivity ve svých hodinách, zadání domácích úkolů a testů tak, abychom vyšli naproti žákům s různými styly učení (např. žákům s výraznější dominancí v oblasti naturalistic intelligence, kinestetic  intelligence atd.) a také různé úrovni schopnosti žáka pracovat samostatně. Účastníci si vyzkouší konkrétní postupy, jak rozšířit aktivity ve třídě pro pokročilejší žáky, a jak podporovat slabší žáky, součástí programu jsou ukázky aktivit, úloh a her, které si účastníci vyzkouší a zhodnotí jejich silné a slabé stránky tak, aby tyto aktivity a hry mohli využívat ve výuce ve svých třídách. Program je vedený jako praktický workshop, v angličtině a češtině, a dává možnost sdílení vlastních zkušeností.

Seminář poskytne učitelům angličtiny nástroje pro orientační diagnostiku žáků s různými úrovněmi jazykových dovedností a různými přístupy ke zpracování nových informací, a seznámí je s některými netradičními způsoby práce ve třídě a vytvoření studijních návyků tak, aby uměli přizpůsobit aktivity ve třídě různým potřebám žáků ve skupině, uměli využívat silných stránek svých žáků a lépe podporovali rozvoj jazykových dovedností i u nejméně pokročilých žáků.

  Máme akreditaci Ministerstva školství ČR

  Produkt pečlivě vybraný s odborníky na vzdělávání

Při výuce angličtiny v našich běžných třídách s kombinací pokročilých i méně pokročilých žáků s různými dovednostmi a různými přístupy k učení je dobré se důkladněji podívat, jak to dělají jinde - například v anglicky mluvících zemích, a také na to, jaké metody používají učitelé v malotřídkách, protože oni různé potřeby žáků respektovat prostě musí. Během programu budeme pracovat s vybranými praktickými výstupy typologie žáků podle Gardnera a typologie učitelů, naučíme se diferencovat aktivity ve svých hodinách, zadání domácích úkolů a testů tak, abychom vyšli naproti žákům s různými styly učení (např. žákům s výraznější dominancí v oblasti naturalistic intelligence, kinestetic  intelligence atd.) a také různé úrovni schopnosti žáka pracovat samostatně. Účastníci si vyzkouší konkrétní postupy, jak rozšířit aktivity ve třídě pro pokročilejší žáky, a jak podporovat slabší žáky, součástí programu jsou ukázky aktivit, úloh a her, které si účastníci vyzkouší a zhodnotí jejich silné a slabé stránky tak, aby tyto aktivity a hry mohli využívat ve výuce ve svých třídách. Program je vedený jako praktický workshop, v angličtině a češtině, a dává možnost sdílení vlastních zkušeností.

Seminář poskytne učitelům angličtiny nástroje pro orientační diagnostiku žáků s různými úrovněmi jazykových dovedností a různými přístupy ke zpracování nových informací, a seznámí je s některými netradičními způsoby práce ve třídě a vytvoření studijních návyků tak, aby uměli přizpůsobit aktivity ve třídě různým potřebám žáků ve skupině, uměli využívat silných stránek svých žáků a lépe podporovali rozvoj jazykových dovedností i u nejméně pokročilých žáků.

*
*
*
Vyberte si termín podle cílové skupiny a přihlaste se
Aktuálně nemáme v nabídce žádný otevřený kurz.